Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

No nekupte to! Lehce ojetý Mercedes G500 za 290 tisíc

  11:59aktualizováno  11:59
I takhle může vypadat auto s rokem výroby 2005. V luxusních mercedesech našli bohatí občané bývalého Sovětského svazu zalíbení. Bohužel jeden z nich se ze svého černého "Gčka" moc dlouho neradoval.
Mercedes G

Mercedes G

Jak vidno, vyřizování účtů na "ruský způsob" využívá stále poněkud drastičtější metody, než na jaké jsme v našich končinách zvyklí.

Za necelých třista tisíc můžete pořídit novou fabii kombi a mnoho dalších malých aut. Hledíte-li na užitek, sáhnete po dacii logan a ještě vám zbude na cisternu benzinu. Uspokojivou nabídku skýtá i trh ojetin.

Chcete-li ale opravdu něco extra, zamiřte do jednoho z autobazarů v běloruském Minsku.

Co za 12 200 dolarů pořídíte? Zbrusu nový Mercedes G500, nabídka je to opravdu lákavá. Pro auto ale vyražte s valníkem, po svých totiž neodjede.

Reflexní vesta

K povinnostem řidičů mnoha evropských států patří vozit s sebou reflexní vestu, na východ od našich hranic bude třeba do kufru přibalit ještě neprůstřelnou.

Auto přetéká výbavou, v dokladech se mu skví ročník výroby 2005. Kupce může odradit automatická převodovka, která ale k pětilitrovému motoru v terénního auta dneška už patří víceméně samozřejmě. Argumenty pro jsou: bohatá výbava zahrnující samozřejmě všechny myslitelné airbagy, automatickou klimatizaci, abs, handsfree, tempomat apod. Tachometr ukazuje celkem 1000 najetých mil, podle tvrzení prodejce je stav dobrý.

Praxe je ale přeci jen někde jinde. Auto má ve stoprocentním stavu vážit 2400 kilogramů, G500 v běloruském autobazaru má ovšem kilogramy navíc. Opancéřované speciály brázdí silnice východu beze vší pochybnosti, tomuto exempláři bohužel obrnění chybělo.

Černé "Gčko" je skrz naskrz prostřílené, jak dopadla jeho posádka se zjistit nepodařilo.

Autoři: ,




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Škoda Favorit
OBRAZEM: Shortcut, Eltra, MTX, podívejte se na favority, které neznáte

Favorit letos slaví třicet let od představení. Klasický hatchback a kombík jménem Forman, tak si většina pamatuje nabídku Favoritu, modelu, který dovezl...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.