Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Osmasedmdesátiletý Nor ztratil v Hannoveru auto, našel lásku Gertrudu

aktualizováno 
V pokročilém věku se vydal na dalekou cestu a v německém Hannoveru si původně chtěl udělat pouze krátkou zastávku. Nakonec z toho byly tři týdny. Energický důchodce totiž ztratil svůj vůz, ale pravděpodobně objevil novou lásku.

Ztratil auto, ale našel novou lásku. Ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Osmasedmdesátiletý Nor se ve svém pokročilém věku vydal na poměrně velké silniční dobrodružství a rozhodl se putovat svým automobilem z Andorry až do norské metropole Osla. Cestu si chtěl trochu užít a napadlo ho udělat si malou zastávku v dolnosaském Hannoveru, píše Süddeutsche Zeitung.

Může vás zajímat

Ztratili jste auto? A hledáte nové? Vyberte si ze široké nabídky značek a modelů na Automodul.cz.

Poté, co zaparkoval v boční uličce, si disciplinovaně zaznamenal na papírek jméno ulice a vyrazil na výlet do centra města. Po krásné procházce ale v panice zjistil, že absolutně netuší, kde je. Navíc ztratil i papírek se zaznamenanou adresou. Delší dobu bloudil po městě a snažil se svůj automobil najít, bohužel bez úspěchu.

K jeho štěstí si ho všimla důchodkyně Gertruda a okamžitě spustila záchrannou akci. Zalarmovala policii, lokální média a ještě zapomnětlivému muži poskytla střechu nad hlavou. Po třítýdenním pátrání nepřišla s průlomem v případu překvapivě policie, ale pozorná čtenářka místního periodika. Ta si několik dní lámala hlavu, proč před jejími dveřmi neustále stojí automobil s cizí poznávací značkou.

Během necelého měsíce se Gertruda s nečekaným hostem z Norska sblížila a s vděčným mužem již plánují cestu do jeho cílové destinace v Oslu. Zda nakonec vyrazí s ním, zatím není jasné. Doufejme však, že starší pán během turbulentních tří týdnů neztratil i papírek se svým bydlištěm.

Autoři:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.