Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová corolla se předchůdkyni téměř nepodobá!

  5:00aktualizováno  5:00
Zajímavá reklamní kampaň ve stylu modernizovaného destara předcházela uvedení japonské zbrusu nové Toyoty Corolla. Titulky z billboardů i z obrazovek jako Nepokradeš nebo Nepoškrábeš signalizovaly, že inovovaná corolla svými technickými parametry slibuje nevšední zážitek. V autosalonech toyoty si je zájemci můžou prohlídnout i vyzkoušet právě v těchto dnech!

Novinka je už devátou generací tohoto vozu a přijde na tuzemský trh postupně v několika karosářských variantách. Na přelomu ledna a února salony Toyoty nabídnou tří- a pětidveřový hatchback i prostornější víceúčelové Verso. V dubnu zaburácejí motory třídveřového speciálu T Sport s téměř dvousetkoňovou osmnáctistovkou.

Na konzervativnější sedan a kombi si zákazníci budou muset počkat do podzimu. Design tří- a pětidveřové verze vychází vstříc přáním motoristů. V nabídce jsou benzinové motory s řízením ventilů kubatur 1.4, 1.6. a 1.8 s technikou VVT-i, dvoulitrový diesel má slabší a výkonnější verzi 2.0 l D-4D. Motor 1.4 dává výkon  71 kW při 6 000 otáčkách za minutu a lze s ním jet rychlostí 190 km/h. Se vznětovým čtyřválcem 2.0 s výkonem 81 kW, se ručička tachometru zastaví na 185 km/h, z nuly na sto kilometrů za hodinu corolla zrychlí za 10,9 sekundy a spotřeba mimo město bude 4,7 litru, v kombinaci pak 5,7 litru. Záruka 3 roky nebo 100 000 km a 12 let na neprorezivění karoserie. Základní třídveřový model s motorem 1.4 by měl stát kolem 420 tisíc korun.

Další informace o nové Toyotě Corolle získáte v nejbližší době ZDE, na zákaznické lince 0800/10 90 10 nebo na www.toyota.cz.

Autor:


Témata: Toyota


Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.