Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová Fabia Combi bude stát o pět tisíc víc než dnes

  12:04aktualizováno  14:13
Škoda Auto zveřejnila cenu nové Fabie Combi. Základní verze s motorem 1.2 litru bude stát 285 900 Kč. Model tak bude o pět tisíc dražší než dnes. Prodávat se začne zkraje roku 2008.

Škoda Fabia Combi | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Automobilka základní cenu zveřejnila na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

Novinka je o 7 mm delší a o 46 mm vyšší než odjíždějící generace malé kombíkové fabie.

Do 4239 mm dlouhého, 1642 širokého a 1498 milimetrů vysokého auta se vejde k pěti cestujícím o 54 litrů víc zavazadel.

Nová Fabia Combi odveze celkem 480 litrů nákladu, když se sklopí zadní sedadla, naloží až 1460 litrů. Oproti předchůdci se maximální přepravní kapacita zvedla o 235 litrů.

Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty, 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW.

Všechny motory spolupracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání bude možno k šestnáctistovce objednat šestistupňovou automatickou převodovku Tiptronic. Oba výkonnější naftové motory dostanou filtr pevných částic.

Stávající generace Fabie Combi zůstane ve výrobě minimálně do konce letošního roku.

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Škoda Fabia Combi

Autoři:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.