Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová Fabia Combi: už o ní víme vše důležité

  10:11aktualizováno  10:11
Světu se ukáže v plné parádě až 11. září na autosalonu ve Frankfurtu. Už nyní však víme všechny důležité míry nové Fabie Combi. Oproti stávající, kterých jezdí víc než 630 tisíc, odveze o 54 litrů větší nákup.

Nová Škoda Fabia Combi | foto: Škoda Auto

Novinka je o 7 mm delší a o 46 mm vyšší. Do 4239 mm dlouhého, 1642 širokého a 1498 milimetrů vysokého interiéru se vejde k pěti cestujícím o 54 litrů víc zavazadel.

Nová Fabia Combi odveze celkem 480 litrů nákladu, když se sklopí zadní sedadla, naloží až 1460 litrů. Oproti předchůdci se maximální přepravní kapacita zvedla o 235 litrů.

"Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW," říká Evžen Krauskopf, tiskový mluvčí Škody Auto.

Všechny motory pracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání bude možno k šestnáctistovce objednat šestistupňovou automatickou převodovku Tiptronic. Oba výkonnější naftové motory dostanou filtr pevných částic.

"Cena zatím není stanovena," říká Krauskopf. "Je otázkou, jestli bude známa při premiéře na autosalonu ve Frankfurtu. Prodej nové Fabie Combi začne až na začátku příštího roku, na oznámení ceny je tedy ještě brzo."

Evžen Krauskopf upozorňuje, že stávající generace dlouhé fabie zůstane ve výrobě minimálně do konce letošního roku.

Nová Škoda Fabia Combi

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.