Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová fabia: První obrázky a informace

  19:50aktualizováno  19:50
Britský motoristický časopis AutoExpress jako první na světě přinesl ukázku, jak by mohla vypadat nová generace Škody Fabia, nejprodávanějšího auta v Česku. Nové auto, na kterém Škoda teprve pracuje, by se mělo ukázat světu nejdříve za rok, možná za dva.

V Mladé Boleslavi proto nákres shazují jako výplod anglické fantazie.

Obrázek připomíná grafickou montáž vyrobenou na počítači, ale respektovaný magazín tvrdí, že vycházel z reality.

„Naši špioni spatřili prototyp nové verze Škody Fabia na testech v Německu,“ píše reportér časopisu Chris Thorp v posledním vydání AutoExpressu.

„Je to fotomontáž, mluvil jsem s nimi a přiznali to,“ uvedl mluvčí Škodovky Jaroslav Černý. Obratem však odmítl komentovat, jak jsou práce na novém autě daleko a zda už prototyp opravdu někdo mohl zahlédnout.

Obvyklý život jednoho modelu škodovky trvá sedm let a fabia přišla na trh v roce 2000. Práce by tedy měly být už v pokročilé fázi.

AutoExpress odhaduje, že by se nová fabia mohla ukázat příští rok na některé velké automobilové přehlídce. Vůz prý bude podle britských reportérů trochu nižší a bude mít „uhlazenější tvary“ než dnešní fabia. Kromě standardní verze se čeká také levnější třídveřové provedení. Vnitřek má být odvážnější s dražšími materiály.

Škoda už potvrdila, že příští rok na jaře v Ženevě ukáže nový model  Roomster. Nová fabia zřejmě přijde po něm. Do tří let má být hotov také malý džíp Yeti.

Škoda Fabia 2007 - detail světla

Škoda Fabia 2007 - detail kola

Takhle bude vypadat Škoda Fabia 2007? Britský časopis AutoExpress přinesl obrázek, o němž tvrdí, že zobrazuje novou verzi populárního vozu Škoda Fabia. Automobilka říká, že je to výmysl.

Autoři:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.