Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová Mazda 2: první fotografie

  18:43aktualizováno  18:43
Vypadá jako mikroMPV, i přes krabicoidní tvary ale patřila k těm pohlednějším nákupním taškám. Mazda 2 se chystá do automobilového důchodu, do Ženevy se ji chystá nahradit dravější a oblejší nástupkyně.

Mazda 2 | foto: carscoop

Nejmenší mazda se v Japonsku se prodává pod jménem Demio, která nosila v Evropě generace číslo 1.

Ta, která se chystá do Ženevy, už je v pořadí třetí malou mazdou z řady Demio/2.

Předchozí dvě se tvarem karoserie blížily MPVčkům, připravovaná "dvojka" už má spíše proporce klasického hatchbacku tvarované výraznými dynamickými linkami. Mazdí genetika je viditelná na první pohled, přimhouřené protáhlé oči světel a oblý čumák ji prozradí i bez značky automobilky na přídi.

Nová Mazda 2 bude dlouhá 3,88 metru, zůstane tak daleko od čtyřmetrové délkové kóty, okolo které se osadila většina konkurentů. Na šířku bude mít 1,69 metru. 

Prozatím jsou známy pouze benzinové motory pro "dvojku": dvě verze 1,3 - slabší s výkonem 55 kW/75 k a silnější 62 kW/84 koní; stopětikoňový agregát (76 kW) pak bude mít objem 1,5 litru.

Mazda 2 dostane novou platformu B2xx, kterou Ford vyvinul pro novou fiestu. VÍCE...

Podle informací serveru just-auto bude Mazda dovážet třetí generaci dvojky přímo z Japonska, stejně jako generaci jedna. Stávající Mazda 2 se montuje ve španělské fabrice automobilky Ford.

DALŠÍ FOTKY ZDE...

Autoři: ,




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.