Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Složte si puzzle, uvidíte novou Mazdu 6

  14:38aktualizováno  14:38
Představení nové Mazdy 6 je naplánované na autosalon do Moskvy, to už je stoprocentní. Jako ochutnávky zatím hirošimská automobilka vypouští fotky jejích částí. Už se ví, jaká bude zepředu a zezadu.

Japonská automobilka, která jako jedna z mála, která působí celosvětově, funguje bez velkého kolosu v zádech, chystá novou generaci svého důležitého modelu.

Fotogalerie

Mazda 6 a její předchůdkyně 626 nebyla v žádné generaci přešlapem. Šestky platí za skvělá auta pro nadšené řidiče. Nová generace alespoň podle prvních obrázků odhalujících částečně její podobu, na předchůdkyně naváže.

Na pohled se zdá, že designem odkáže spíše na subtilní atletickou předposlední generaci než na tu stávající bachratější.

Mazda 6

Podobu nové Mazdy 6 naznačila už loni studie Takeri, tvary se zjednodušily a vyhladily. Typický agresivní pohled předních světel zůstal.

Dorazit mají podle neoficiálních informací až čtyři karosářské verze. Kromě sedanu a kombíku ještě liftback a snad i kupé.

Premiéra je naplánovaná na srpnový autosalon do Moskvy. Koncem září bude k vidění v Paříži a do autoprodejen dorazí se začátkem roku 2013.

Mazda 6
Mazda 6

Stávající podoba Mazdy 6

Na podrobnosti je třeba ještě čekat. Pod kapotu se určitě dostanou nové motory vybavené technologiemi Sky-Activ, které zaručí dobré výkony, spotřebu a tak i emise. Auto, které dorazí na moskevské Krokus Expo bude mít pod kapotou dvoulitrový benziňák SkyActiv-G známý z Mazdy CX-5, spojený s šestistupňovým automatem SkyActive-Drive. Chybět v nabídce by neměl 2,2litrový turbodiesel Skyactiv-D.

Ví se už, že nová šestka dostane nový systém rekuperace při brzdění i-ELOOP, která ukládá vyrobenou elektrickou energii v kondenzátorech.





Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.