Diskuze

Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano

Na trhu se objevují technické doplňky do aut, které lidem usnadní dodržování nových pravidel. Zákazníci jsou ochotni do nich investovat tisíce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Oranžáda

11. 8. 2006 14:05
Oražové světlo

Za pouhé připevnění oranžového světla nic nehrozí. Hrozí odebrání 1 bodu za NEOPRÁVNĚNÉ POUŽITÍ ZVLÁŠTNÍHO VÝSTRAŽNÉHO SVĚTLA ORANŽOVÉ BARVY. Pokud jsem novinář, měl bych psát pravdu! Ale o to už dneska ani nejde, že?

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:15
Re: Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na p

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:36
Re: Re: Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:11
Re: Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:10
Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:10
Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:37
Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:10
renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:10
Re:

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:07
Re: Re: Re: renesis

Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:37
Re: Re: Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:06
Re: Re: renesis

Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:37
Re: Re: Re: renesis

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

renesis

28. 7. 2006 19:05
Re: renesis

Nová pravidla: Za neony body nehrozí, za maják ano

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...