Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová Škoda dostala jméno Fabia

  20:55aktualizováno  20:55
- Fabia, to je nové jméno, které s největší pravděpodobností ponese následník Škody Felicia. Vyplývá to z důvěryhodných informací, jež má redakce k dispozici. Mladoboleslavská automobilka jméno i podobu automobilu drží stále pod pokličkou a odmítla se k informaci vyjádřit. "K novým produktům vám nic neřekneme, tedy ani to, zda se auto bude či nebude jmenovat Fabia," řekl mluvčí automobilky Milan Smutný.
Premiéra vozu se chystá již za tři neděle, čtrnáctého září si jí Škoda Fabia odbyde na autosalonu ve Frankfurtu. Do prodejen se ale následník Felicie, který bude používat zcela nový podvozek koncernu Volkswagen, dostane až na konci letošního roku a ve větším množství pravděpodobně až na jaře roku příštího.

Nová škodovka si nemohla zachovat jméno Felicia už proto, že se bude souběžně s ní dále vyrábět i dnešní model Felicie. Podle dřívějších prohlášení zástupců automobilky by souběžná výroba obou vozů stejné kategorie mohla běžet rok či dva.

Stejně jako je v tajnosti držen celý vůz, nejsou ani žádné oficiální informace o ceně. Spekuluje se pouze o tom, že vůz bude dražší než Felicia a základní cena se může pohybovat kolem 250 až 270 tisíc korun.

Podle lidí, kteří měli možnost novou Škodu Fabia vidět, působí vůz robustním a elegatním dojmem. Zezadu se Fabia podobá Octavii, má stejně umístěné svítilny. Narozdíl od dnešní felicie bude zadní partie vozu vystouplá, podobně jako například u nového Opelu Astra.
Autor:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.