Diskuze
Nová Škoda Superb bude více česká, představí se v Ženevě
Děkujeme za pochopení.
zachy_26
kopie
no ja myslim ze Skoda klidne do luxusnich aut muze skocit,protoze si ji bohaci klidne koupi. ale mela by byt origialni a ne delat prunik VW,Audi,BMW. novej superb a ta octavka na styl audi allroad sou fakt kopie. Octvia II se povedla,ale to je tak vsechno.
fuk
Re: kopie
To je nerozum.
Zadnej bohac se pred svou tridou tak nezhodi, aby nekam prijel ve znacce Skoda.
Japonci se snazi pronikout do tridy luxusnich vozu desitky let. Marne.
Pozice tradicnich vyrobcu luxusnich vozu je neotresitelna. Jde o imidz.
michal II
Re: Re: kopie
Jako ze Lexus nebo Camry je shit?
Pokud vim novy Superb se ma jeste zmensit a byt trochu pod Passatem. Nevidim na tom nic luxusniho.
fuk
Re: Re: Re: kopie
Ne, neni. Ale nema imidz vozu pro bohaty lidi. A tak u nich nema sanci.
Hodinky Casio jsou stejne spolehlivy jako treba Festina. Ale chyby jim imidz. A tak si je bohatej clovek nekoupi.
komentator-1
Re: Re: Re: Re: kopie
ono je taky potřeba vědět, že Superb není žádné luxusní auto, ale střední třída, právě tak jako mondeo nebo laguna, kam patří i cenově. A to nejsou, při vší úctě, vozy pro bohaté lidi. Pro solventní jo. Je to jenom o tom, čemu se říká bohatý člověk. V naší od socanů naučené terminologii je bohatým už někdo s příjmem kolem 30k hrubého a z toho si nekoupíte ani pořádnou octávku.
checht
Re: Re: Re: Re: Re: kopie
Podle této logiky je střední i třída i Audi A6 používající takřka stejnou techniku a mající i stejné rozměry.
Jinak jmenovanými vozy jsem se měl příležitost svézt, takže bych řekl že blábolíte.
app
Re: Re: Re: Re: kopie
IMIDZ
to je co? něco jako když naše bývalá ruštinářka chtěla být po revoluci in a začala tohle slovo používat s výslovností "imáž"
checht
Re: Re: Re: kopie
To že se má Superb zmenšit je naprostý blábol.
Vychází to z toho, že takzvaní motorističtví odborní novináři vůbec nepostřehli, že podvozek nového Passatu (audin)využívá podvozkové díly z nového Golfu a vydedukovali, že když je bude používat nový Superb, tak bude menší než ten současný.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...