Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová třída E Mercedesu se začíná rýsovat - ConceptFASCINATION

aktualizováno 
Na stánku Mercedesu na nadcházejícím autosalonu v Paříží by měl být jedním z nejobletovanějších exponátů nový koncept s prozaickým jménem ConceptFASCINATION. Ten ukazuje, jak bude vypadat nová třída E i nástupce kupé CLK.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION | foto: Mercedes-Benz

Nový koncept od Mercedesu má typ karoserie v málo používaném stylu Shooting Brake. Jedná se tedy o dvoudveřové kombi, u kterého je na rozdíl od běžných čtyřdveřových kombíků kladen důraz na dynamiku.

Koncept ConceptFASCINATION je předobrazem nové řady E i nástupce kupé CLK. Použitý typ karoserie dává představu, jak by mohlo vypadat nové kombi řady E, a zároveň ukazuje některá designová řešení, které najdou využití i u nástupce kupé CLK. Ač přímo jemu se koncept příliš neblíží. Označení CLK však na nových Mercedes již nenajdeme, přednost dostalo označení E coupé.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Že by Mercedes v blízké budoucnosti nabídl i dvoudveřové kombi, lze očekávat jen stěží. Tento typ karoserie asi nenajde příliš velkou odezvu od potenciálních zákazníků, ti spíše sáhnou po klasickém kombíku se čtyřmi dveřmi.

Na novém konceptu zaujme provedení předních světel se světelnými diodami. Světlomety jsou opět dvojdílné jako u současné generace Mercedesu-Benz třídy E. Změnou je jejich hranaté provedení. I tvar zadních svítilen by se mohl objevit u připravovaných sériových modelů.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION

Interiér konceptu má čtyři samostatná sedadla a perfektní prosvětlení interiéru zajistí prosklená panoramatická střecha. V interiéru nechybí očekávané hodnotné materiály jako je dřevo, kůže nebo hliník. Kufr s plochou jednoho metru čtverečního má poněkud atypické dřevěné dno.

Mercedes-Benz ConceptFASCINATION má pod kapotou nový vznětový čtyřválec s objemem 2,2 litru. Ten využívá technologie BlueTEC a AdBlue. Motor s výkonem 150 kW se objeví i pod kapotou produkčního Mercedesu C250 CDI BlueEFFICIENCY.

Autoři:




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.