Diskuze
Nová Audi A6 startuje. Nejdůležitější jsou nafťáky, dieselgate navzdory
Děkujeme za pochopení.
P31e46t60r 97C89e71r37n10y
Šestiválcová TDI dostanou osmistupňovou převodovku, ostatní budou mít o stupeň míň, ve všech případech jde o automatické dvouspojkové skříně.
To je nějaká chyba ne??? Že by Audi do šestiválců začalo dávat osmistupňovou (nevím, že by existovalo) dvouspojku místo fantastické převodovky od ZF?
Z59d96e70n42ě70k 73P70a33v93l72i24š
Osobně bych si vybral ten třílitr TDI 231 koní, žádný benzín.
Pouze mám připomínku k tomu, že i tachometr a otáčkoměr jsou digitální.
A52n40t12o96n27í16n 63S60e20b82e62r54a
Aspoň někdo má rozum a vyrábí i tradiční auta.
V58l13a95d38i98s84l73a13v 72B93u62r93y61š54e35k
no a už ho máš to tradiční auto od výrobce, který má rozum objednaný a nebo koupíš nějaký netradiční?
P59a71v88e73l 94M97a22t57o98u40š70e36k
Tohle jsou přesně ty proporce a velikost, které dnešnímu designu Audi limuzín sedí. A8 už je tak nějak podivně protažená a ani z poloviny nepůsobí tak důstojně a blahobytně jako eskový Mercedes.
P97e75t58r 82Č77e96r51m21á39k
Problém mercedesu je že se už ta důstojná a blahobytná generace nevyrábí. Současné s classe se v oblinách zcela ztrácí a rozlišit jej od c classe je z dálky problématické. Oproti tomu nová osma a 7er působí jako moderní scifi lodě.
G45e71o48r30g 69K50o57m77b17e45r71e79c
Jj, diesel ma velmi dobrou budoucnost. To uz rikal sef Mercedesu loni na Zenevskym autosalonu. viz "Der Diesel hat eine sehr gute Zukunft." Das sagt Daimler-Chef Dieter Zetsche bei uns im Interview auf dem Genfer Autosalon."
https://de-de.facebook.com/teleboerse/videos/10155016419196303/
P13e87t31r 19Č66e55r45m54á96k
8 stupňový Tiptronic co bude k dispozici u naftových V6 teda rozhodně žádná dvouspojka není
A chybí zmínka o tom že bohužel některé verze dostanou místo plnohodntoné čtyřkolky jen připínatelný systém.
R97a37d58i75m 36K24a20l83a96s
Začíná být problém, co si vlastně koupit, protože nabídky mnohých automobilek zahrnují velké množství dieselových motorizací zejména těch výkonných, ale osobně už diesel raději nechci...
J19o42s95e84f 36Š27o35l74t38e71s
To TFSI vůbec nevypadá zle.
T98o31m32a35s 63D27r72a69b61e68k
Proč uvádíte výkon motoru v HP a ne v běžných kW? Takhle člověk vůbec netuší, nebo si to musí přepočítávat.... To už můžete délku uvádět v palcích a objem zavazadelníku jako x násobek kufru fábie...
M40i95c75h84a76l 46M43o89u53c42h36a
Pro někoho jsou běžnější HP a někdo se orientuje v obou jednotkách
R47o92m20a36n 39S82t27r61e13j82č91e27k
Proč u prémiového vozu z roku 2018 trčí ze středového panelu volič rychlostních stupňů??? Divné. Co tam třeba nacpat další tři LCD???
J54i75ř75í 12P93e57l63n53á58ř
A co ti na tom voliči vlastně vadí?
Z25d65e23n66e21k 18N88o82v45o30h94r44a61d37s21k98ý
Tohle prostě už netáhne. Nikdo v této kategorii aut si ho nepořizuje protože má malou spotřebu, nebo protože mu vydrží na celý život, nebo protože má velký dojezd...
Chce si koupit technický skvost a pořádně s ním zamachrovat. Za dva roky ho vyměnit, pokud možno za opět něco nového. Mnohem lepší se na tohle hodí Tesla.
Za tou se dnes ohlédne každý. Je to auto co budí emoce ať už pozitivní nebo negativní.
Tohle je předražená technická šeď ...
M33i44c54h18a57l 85M47o77u11c39h10a
A nenapadlo Vás, že řada lidí si to koupí proto, že hodně jezdí a chce něco pohodlného, bezpečného a spolehlivého? Pro takové lidi to není technický skvost ani způsob jak "zamachrovat", ale dopravní prostředek...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč