Diskuze
Nové Audi TT jezdí na magnetech
Děkujeme za pochopení.
jjjj
kde je revo?
no teda nevím, ale zdá se mi, že nic, pod čím ja tady podpis"revo, sám revo nepsal...proč se ho takhle debilně snažíte napodobit??
revo
Fotomontáž
ten příspěvek s rozpůlenou audi je jasná fotomontáž, audi by se niky takhle nemohlo rozlomit, protože je poctivě stavěný
audi, vorprung durch technik
Andee
Re: Fotomontáž
Revo klídek, stejně je TT jenom otlučenej Golf po totálce
svarcino
Audi nebo Porsche
Trochu moc podobne tvary. Nemyslite?
MB
Re: Audi nebo Porsche
A to te napadlo az u druhe generace TT, ktera je dost podobna prvni (i profilem)? Profil rekl bych spis klasika kupe nez jen Porsche.
abbax
a neni to nahodou ford TT?
podle prednich svetel bych rek, ze prijizdi nove auto z rodiny fordu...
Revo
takhle sem dopad ...
http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html" target="_blank" rel="nofollow">http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html
Audi náskok díky technice
Slayer
Re: takhle sem dopad ...
To byla nejaka totalka opravovana a z nekolika dilu svarena, ne?
DaM
Foto?
Proc, kdyz pisou o novem TT, sem davaji fotky toho stareho? :-)
revo
TT
Tady presne vidite, ze mam pravdu. Audi opet udava styl, vymysli nove tridy, neopisuje jako jine firmy prodavajici auta obycejne luze. Ja mam jasno, neni nad mou A3 s motorem 3,2AUDI - naskok diky technice to ale obycejny lidi nechapou...
Sperminator
Re: TT
Další slabý pokus napodobit reva. Příště se víc snaž!
jahodove_ticho
nejak
sem nepochopil proc by nekdo mel jit do 3.2, kdyz ten dvoulitr poskytuje temer stejny parametry za mensi penize i spotrebu... Ta 3.2 mi prijde strasne omezena vzhledem k tomu co z ni vykouzli nemecky tuningovy firmy...
enzo
Re: nejak
Jsou dva základní důvody:
1. určitá část potenciálních zákazníků si nepřeje a nikdy nekoupí zážehový motor s přeplňováním
2. objem ničím nenahradíš
cernobila_televize
kdepak je nas revo?
Stejne vsichni vime, co nam mily revo vecer napise, ale presto se na neho vsichni tesime. A to je na tom to pekne.revo
xrobocop
Re: kdepak je nas revo?
Je to opravdu divné, že se revo ještě neobjevil, i když už teď píše méně, články o Audi nikdy nevynechává.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...