Diskuze

Nové Audi TT jezdí na magnetech

Na pohled rozhodně nezestárlo, přišel ale čas generační změny. U Brandenburské brány v Berlíně se představilo Audi TT 2. První generace způsobila v roce 1998 velké pozdvižení, odvaha se v automobilovém designu devadesátých let moc nenosila. Už první generace "TéTéčka" se stala ikonou. Neoplývá sice agresivitou a napohled příliš dynamické není, svými čistými a neotřelými tvary ale zaujme kamkoliv se podívá i dnes, když už odchází do automobilového důchodu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jjjj

13. 4. 2006 21:18
kde je revo?

no teda nevím, ale zdá se mi, že nic, pod čím ja tady podpis"revo, sám revo nepsal...proč se ho takhle debilně snažíte napodobit??

0 0
možnosti

revo

10. 4. 2006 10:29
Fotomontáž

ten příspěvek s rozpůlenou audi je jasná fotomontáž, audi by se niky takhle nemohlo rozlomit, protože je poctivě stavěný

VV audi, vorprung durch technik VV

0 0
možnosti

Andee

10. 4. 2006 13:06
Re: Fotomontáž

Revo klídek, stejně je TT jenom otlučenej Golf po totálce ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

svarcino

10. 4. 2006 10:16
Audi nebo Porsche

Trochu moc podobne tvary. Nemyslite?

0 0
možnosti

MB

10. 4. 2006 22:57
Re: Audi nebo Porsche

A to te napadlo az u druhe generace TT, ktera je dost podobna prvni (i profilem)? :-) Profil rekl bych spis klasika kupe nez jen Porsche.

0 0
možnosti

abbax

10. 4. 2006 8:05
a neni to nahodou ford TT?

podle prednich svetel  bych rek, ze prijizdi nove auto z rodiny fordu...

0 0
možnosti

brabec

9. 4. 2006 21:28
kvakva

kvakva(Y)

0 0
možnosti

Revo

9. 4. 2006 16:03
takhle sem dopad ...

http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html" target="_blank" rel="nofollow">http://attu.blogspot.com/2006/04/no-more-audi.html

VV Audi :-( náskok díky technice Rv  VV

0 0
možnosti

Slayer

9. 4. 2006 16:50
Re: takhle sem dopad ...

To byla nejaka totalka opravovana a z nekolika dilu svarena, ne?

0 0
možnosti

DaM

8. 4. 2006 10:22
Foto?

Proc, kdyz pisou o novem TT, sem davaji fotky toho stareho? :-)

0 0
možnosti

revo

8. 4. 2006 10:18
TT

Tady presne vidite, ze mam pravdu. Audi opet udava styl, vymysli nove tridy, neopisuje jako jine firmy prodavajici auta obycejne luze. Ja mam jasno, neni nad mou A3 s motorem 3,2VAUDI - naskok diky techniceV to ale obycejny lidi nechapou...

0 0
možnosti

Sperminator

9. 4. 2006 0:16
Re: TT

Další slabý pokus napodobit reva. Příště se víc snaž!

0 0
možnosti

jahodove_ticho

7. 4. 2006 23:04
nejak

sem nepochopil proc by nekdo mel jit do 3.2, kdyz ten dvoulitr poskytuje temer stejny parametry za mensi penize i spotrebu... Ta 3.2 mi prijde strasne omezena vzhledem k tomu co z ni vykouzli nemecky tuningovy firmy...

0 0
možnosti

enzo

9. 4. 2006 20:58
Re: nejak

Jsou dva základní důvody:

1. určitá část potenciálních zákazníků si nepřeje a nikdy nekoupí zážehový motor s přeplňováním

2. objem ničím nenahradíš

0 0
možnosti

cernobila_televize

7. 4. 2006 20:14
kdepak je nas revo?

Stejne vsichni vime, co nam mily revo vecer napise, ale presto se na neho vsichni tesime. A to je na tom to pekne.VVVVVVVVrevoVVVVVVVV

0 0
možnosti

xrobocop

8. 4. 2006 14:36
Re: kdepak je nas revo?

Je to opravdu divné, že se revo ještě neobjevil, i když už teď píše méně, články o Audi nikdy nevynechává. ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...