Diskuze
Nové BMW 3 je sakra dobré a taky pořádně velké
Děkujeme za pochopení.
Modrý a zelený blesk
Děs běs
Kultovní model? Co je prokristapána na trojce kultovního? Že to jako 316i kupovali ti, kteří prostě chtěli BMW tak brali to absolutně nejlevnější do doby, než přišla jedničková řada? Co je na tom obrovského?
Novinařina nám nějak devalvuje.
radik
Re: Děs běs
Takže takhle... BMW 3 bylo vždy tak trochu uctíváno pro své jízdní vlastnosti... pro ty, co maj rádi auta vždycky bylo víc než obyčejný auto... proto je trojka od BMW kultovní
TTRX.
Spotřeba
"Při prudké jízdě si řeklo o devět litrů nafty, benziňák o patnáct..." - a je si autor článku jistý, že těchto hodnot bylo dosaženo při stejném jízdním stylu (stejný profil trati, podobná průměrná rychlost etc.)? Je jasný, že diesel bude žrát méně, ale že by to bylo o tolik, tak o tom se dá silně pochybovat
radik
Re: Spotřeba
No objektivní to měření asi nebude, ale nedivil bych se... s dieslem co přecejen táhne už v nižších otáčkách máš pocit, že nemusíš řadit abys z motoru dostal výkon... za to benzín musíš k pořádnym výkonum držet v otáčkách... takže bych to viděl, že mohla zůstat stejná trať i průměrná rychlost... jen styl jízdy bude jinej a asi nebude problém dostat se na takovej rozdíl... jenomže právě styl jízdy má asi větší vliv na spotřebu než cokoliv jinýho, proto mi to taky přijde úsměvný...
prasák
a co
Tady se pořád dělá věda, jak to auto vypadá a jak jede do zatáčky a jek zrychlí a jak sedí. Pokud vím, tak každé auto projede zatáčku, zrychlí a sedí na silnici. Tak nechápu, kdo nemá do čeho píchnout, že tady pořád řeěí takové zbytečnosti. A už vůbec nechápu, kdo je ochoten platit předraženou práci německých dělníků jen proto, aby se ukázal v tzv. premiové značce, takový chudák je spíše k politování, že musí platit tolik zbytečně kvůli své křečovité snaze se ukázat před svými vyrovnanějšími spoluobčany.
radaumacher
Re: a co
Chudákem se zdá býti někdo jiný. Třeba někdo, kdo si přijde vyzvracet srdce o hlouposti lidí zajímajících se o určitý obor na "jejich místečko" a doufá, že ho to morálně či společensky povýší v očích ostatních.
ricpic3
Prodávám A3
a chci jít do E46. No , tohle bych bral okamžitě ale nejsou dukáty.....
Lev___z___Rožmitálu
Re: Prodávám A3
s e46 se to samozřejmě nedá srovnávat
to bylo designově naprosto dokonalé
pelasek
Ja nevim
Pise ze je sakra velike a dobre. Ale autobus je vetsi a tankem projedu skoro vsude tak cos timhle budu delat kdyz v Praze nezaparkuju jen bagrem.
slavex
Ještě . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !
Ještě mi v celém tom vychvalování ,velebení a připisování zázračných či až nadpřirozených vlastností této šunky chybí tu tak oblíbené slovo >>>>>brutální ! ! ! )A nebo že by jsem to přehlédl ?
lol
Re: Ještě . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !
Slovo "Brutální" má vyhrazené Škodawagen, ať už v souvislosti s výkonem motoru nebo velikostí kufru; v kontextu jiných automobilek se nesmí užívat
svatapravda
Tento článek je projevem autofašismu
Naše civilizace nevzkvétá. Článek oslavující činnost zvanou ježdění automobilem, navíc ještě zbytečně velkým a nehospodárným, je hloupý. Těm z Vás, kteří na toto ještě nepřišli, bych rád sdělil: ježdění osobním automobilem v současném světě, tak jak jsem ho měl možnost poznat, je činnost která člověku radost nepřináší. Její další uctívání jako symbolu úspěchu může, vyhledem k nedostupnosti zejména ropy, potřebné k pohonu současných aut a neexistence (v současnosti) dostatečně silných a levných zdrojů elektřiny, vést - vzhledem k nemožnosti naplnit touhu jezdit autem dostatečnému množství lidí, kteří jsou "naprogramováni" těmito a podobnými články - vyvolat u dostatečně velkého množství lidí pocit nenaplněnosti a záporných emocí, celkově pocit krize, který ve svém důsledku může vést buď k celosvětové válce či nástupu policejního státu. Protože autofašismus resp. uctívání aut jakožto symbolu úspěchu a pohodového klidného života - je celosvětově rozšířený problém.
svatapravda
Re: Tento článek je projevem autofašismu
Podobná situace tu již v historii několikrát byla - konkrétně krize 30. let byla, troufám si tvrdit, způsobena nenaplněnou touhou velkého množství lidí provozovat auto. Zkusme se z historie poučit.
Business Rule Engine Architect
design 20 let starý
možná tehdy by to působilo dobře, ale dnes? NEbýt to německé auto, tak budí smích...
truthspeaker
realita parkovišť
Přijde vám jako dobrý nápad koupit si auto kategorie každodenní spotřebky, které má šířku přes 1,8 metru? Když i před měsícem inovované normy (které konečně nahrazují normy z roku 1984) počítají s šířkou auta 1,74 metru a šířkou stání 2,25 metru?
dvakratzabanovanylajos
Re: realita parkovišť
boky budes mit obouchany stejne jak na 1,8m, tak na 1,7m sirokym aute. je to v lidech, ne sirce stani.
spořil
spotřeba u BMW je zajímavá,co žaloba na Hyundaie za vysokou?
Spotřeby nafty i benzínu jsou u BMW překvapivě dobré.Měl jsem 2,0diesel a jezdit se dalo za 6,5litrů kombi.Třeba u Hyundaie je rozdíl moc velký.Nechcete podat žalobu na výrobce že spotřeba je vysoká a neodpovídá udaným údajům? Již první případ v Česku byl a vysoudil cca 40.000Kč pravomocně.Co teprve taková hromadná žaloba na Hyundai? Kdo s Hyundaiem se přihlásí?? v USA jde o běžnou praxi, v Česku byl ojedinělý vyhraný soud,tedy existuje precedens
Neregistrovany
Re: spotřeba u BMW je zajímavá,co žaloba na Hyundaie za vysokou?
Podle mě ta žaloba na výrobce byla dost ubohá a měli to okamžite smést ze stolu. Já mám e46 s psanou 5,7 a jezdím za 4,9 l/100km. Vždy záleží na člověku.
Jinak evropská metodika měření je opravdu vzdálená realitě, ale zase nelze přejmout slepě metodiku z USA, protože evropa je trochu jiná. A v čr se na precedensy nehraje.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...