Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové BMW pro pět lidí a psa. Nebo na 1670 litrů nákladu

  12:14aktualizováno  12:14
Až když z ženevského výstaviště Palexpo vyhnali posledního návštěvníka letošního autosalonu, pochlubila se mnichovská automobilka s novým vozem pětkové řady.

BMW 5 Touring | foto: BMW

Ve světle reflektorů se na osmdesátém ženevském autosalonu hřála klasická sedanovitá verze, kombík se s tradičním označením Touring představí naživo až 11. dubna na autosalonu v Lipsku. Prodej by měl odstartovat po zimních prázdninách.

Nová pětka

Vše o čerstvém BMW řady 5 čtěte ZDE

Nová generace BMW řady pět se vrátila k umírněné eleganci a nenápadné kráse. Po verzi sedan, která už je ke koupi - v Ženevě měla opožděnou autosalonovou premiéru, se představuje na prvních obrázcích kombíková varianta. Naložíte do ní 560 až 1 670 litrů nákladu.

BMW 5 Touring

Zadní sedadla jsou dělená v poměru 40:20:40 a opěradla mají nastavitelný sklon v sedmi polohách. Bez deseti centimetrů pětimetrový kombík s velkorysým rozvorem 297 cm dostane jinou zadní nápravu než sedan. Ta bude totiž ve všech verzích standardně vybavena vzduchovým odpružením. Což umožní samočinnou regulaci světlé výšky (bude stále stejná, bez ohledu na aktuální zatížení).

V příplatkové výbavě nechybí třeba adaptivní tempomat nebo osmistupňová automatická převodovka. Startovací menu obsahuje dva turbodiesely a stejný počet benziňáků. Základem je verze 520d s dvoulitrovým naftovým čtyřválcem, druhý z nabídky vznětových motorů má šest válců, tři litry objemu a 245 koní ve verzi 530d. Šestiválcové benziňáky nesou označení 523i (204 koní) a 535i. Ten silnější má objem tři litry a turbodmychadlo z něj vydoluje 306 koní. Ve standardním provedení budou všechny motory spřaženy s šestistupňovým manuálem.

BMW 5 Touring
Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.