Diskuze
Nové crashtesty: Honda Civic na maximum nedosáhla
Děkujeme za pochopení.
Mára
Testy jsou
malinko precenovane. Jake zname nehody? Bud se boura ve meste pri nizkych rychlostech- pomackany plech, natazene svaly, par odrenin.
Kdyz to nekdo napere ve 120 do jineho auta jedouci treba 90, tak muzete mit v aute ABG kolik chcete, ale preziti je otazka nahody
Rebby
Re: Testy jsou
Uplne jedno to rozhodne neni. Rychlost neni zdaleka jediny faktor, ktery ma o vasem preziti rozhodovat...
hugo
švestka
Když je švestka dostatečně tuhá a rychlost dostatečně velká tak se člověku stejně utrhaji nebo potrhaji orgány v těle a má třeba za skoro za penál
David
Airbagy
Nevím, nevím. Výbuch airbagu jsem naštěstí nezažil (a ani o to nestojím), ale mámpocit, že s přibývajícím počtem airbagů (volant, kolena, okenní, vepředu, vzadu) to musí být taková pecka. že z toho pro posádku vozu kouká minimálně dočasná (ale spíš permanentní hluchota). Jednak díky samotnému zvuku výbuchu, jednak díky prudké změně tlaku v kabině...
Shark
Re: Airbagy
Pokud nedostane auto náraz ze všech stran, tak se všechny airbagy ani neaktivují. Při bočním nárazu se aktivují pouze boční ABG. Takže něco podobného, co jsi popsal, nehrozí (běžně).
rudastraka
japonci
nejak vam sklaplo. vam co povazujete svoji 10 roku staroiu hondu za vrchol techniky. tady viddite ze ani to nejnovejsi za moc nestoji
Adam
Focus
Zlatý Ford Focus II.... Plných 100% bodů za čelní i boční náraz.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.