Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nové harleye mají evropskou premiéru v Brně

  17:09aktualizováno  17:09
Značka Harley-Davidson v pátek na brněnském Motosalonu představila v evropské premiéře dva nové modely.

Premiéra nových Harleye-Davidsonů na Na Motosalonu v Brně | foto: Anna Vavriková

Novou verzi Low Rider bude prodávat za 12 900 eur bez DPH (asi 352 000 korun), SuperLow 1200T nabídne za 10 150 eur bez DPH (277 000 korun). Oba modely měly světovou premiéru ve čtvrtek v americkém Milwaukee.

Podle Martina Heřmanského, ředitele značky pro střední a východní Evropu prodeje harleyů od roku 2009, kdy má značka v Česku pobočku, každoročně rostou. Loni se prodalo v Česku 359 těchto motocyklů. Evropská premiéra motorek den po světové není podle odborníků obvyklá. "Už se to jen tak nezopakuje," uvedl Heřmanský.

Podle něj zákazníci v Česku značku Harley Davidson vnímají dlouhodobě pozitivně a osm z deseti kupců u ní zůstává. "Od roku 2009 nám prodeje každoročně stoupají, je to dáno strukturou zákazníků a jejich loajalitou," uvedl Heřmanský. Podle něj se firma v poslední době zaměřuje na přiblížení dostupnosti modelů zákazníkovi. Nejlevnější motorku této značky lze pořídit za 235 224 korun.

Premiéra nového Harleye-Davidson Low Rider na Na Motosalonu v Brně

Nový Low Rider má nové nastavitelné sedlo a přední dvojité brzdy. Nové doplňky má i SuperLow 1200T. Firma na Motosalonu láká i na trojkolku Tri Glide Ultra Classic.

Fotogalerie

Low Raider vychází z dnes již ikonického modelu stejného jména z roku 1977. Druhý model s názvem SuperLow 1200T má ve standardní výbavě odnímatelný čelní štít, uzamykatelné postranní brašny a pneumatiky Michelin Scorcher 11T. Možností dalších úprav je upevnění odnímatelných nosičů či opěrky zad. 

Nové sedlo a ergonomicky přizpůsobené ovládací prvky jsou upraveny tak, aby přinesly jezdci ještě více pohodlí na dlouhé cesty. SuperLow 1200T je motorem 1200cc Evolution V-Twin.

Americký výrobce Harley-Davidson letos uvede na trh dva motocykly pro městský provoz v nižší objemové třídě. Vybaví je novým kapalinou chlazeným dvouválcovým motorem s kubaturou 500 a 750 ccm.

Autoři: ,




Nejčtenější

Volkswagen Atlas
VW Atlas je velké SUV pro celý svět, ale v Evropě se nemůže prodávat

Volkswagen na autosalonu ve Frankfurtu v rámci novinářského večera předvedl své největší SUV Atlas. Před běžnými zákazníky jej ovšem skryl, protože v EU ho...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Další z rubriky

Gin The Archaeologist
Autofotka týdne: Ohnivá voda s vačkou, to je gin pro motorkáře

Alkohol nepatří za volant ani za řidítka, stavitelé motorek ovšem často oplývají neuvěřitelnou fantazií. Jeden z nich, hamburský Ehinger Kraftrad je podle...  celý článek

Chýnovský kopec
Kotrmelce v bahně a pády z kopce, to je závěr závodní sezony v Chýnově

Motocykly a jezdci létají nekontrolovaně vzduchem a nebývá nouze o dramatické situace. Takový je závod do strmého vrchu v jihočeském Chýnově, z něhož iDNES.cz...  celý článek

Tahat rovné linky zvládne jen málokdo, do grafického programu BMW se mohli...
Budoucnost motorek: tablet místo přístrojovky a křivé linky

Vývoj v motocyklové oblasti jde někdy zdánlivě nelogicky proti sobě, honbu za nejvýkonnějšími supersporty na druhou stranu vyvažuje stále větší poptávka po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.