BMW 3 Touring má v kódovém jazyce znalců a vývojářů automobilky jméno F31, samozřejmě vychází ze sedanu (F31). Stejně jako celá nová generace trojky je kombík o pořádný kus větší než předchůdce. Toho nahradí koncem letoška, je skoro o deset centimetrů delší a rozvor má pět centimetrů navíc.
Všechny centimetry a litry navíc šly ve prospěch posádky, hlavně cestujících vzadu. Víc místa je taky pro zavazadla, pod roletku se vejde 495 litrů věcí, to znamená nárůst o pětatřicet litrů. Pro milovníky čísel: nákladová hrana kufru je 62 cm nad silnicí a se sklopenými zadními sedadly naloží 1 500 litrů.
Nová trojka je obrovská a taky sakra dobráJak jezdí nová generace BMW řady 3 čtěte zde |
Stejně jako sedan bude i kombík k mání ve třech úrovních výbavy: Sport Line, Luxury Line a Modern Line. Odlišují se v detailech vzhledu a naladění podvozku. Ani pro kombík nesmí chybět paket M Sport Line. Už ve třetí generaci má kombík otvírací okno víka kufru. Za příplatek bude jeho otvírání a zavírání s pomocí servomotorků – pro otevření stačí mávnout špičkou nohy pod zadním nárazníkem. Jen musíte mít v kapse klíč od auta.
Budou tu i všechny elektronické vychytávky: head-up displej zobrazující nejdůležitější provozní informace do zorného pole očí řidiče a všechny myslitelné hlídače (proti vyjetí z pruhu, mrtvého úhlu...).
Stejná jako u sedanu bude i nabídka motorů. Pro začátek tedy čtyřválcový přeplňovaný dvoulitr verze 328i (245 koní) a přeplňovaný šestiválcový třílitr 3,0 (306 koní). Turbodiesely jsou dva dvoulitrové čtyřválce (163 a 184 koní) a nově třílitrový šestiválec ve verzi 330d (258 k) V nabídce budou na místo základních šestistupňových manuálů také osmistupňové automaty. Dorazí také hybridní provedení, kde 306koňovému šestiválci pomáhá 82koňový elektromotor. Časem dorazí i menší motory (320i, 316d, 318d).