Stejně jako běžné provedení Porsche 911 se i výkonný model GT3 dočkal vylepšení pro modelový rok 2009. Po vizuální stránce jsou na první pohled odhalitelnou změnou zadní LED světla. I přední bi-xenonové světlomety prošly modernizací. Na zádi nechybí velké přítlačné křídlo a modifikovány jsou vstupy vzduchu.
To zásadní je však ukryto pod kapotou. Tradiční atmosférický šestiválcový boxer má nyní o 200 kubických centimetrů vyšší objem. Motor s objemem 3,8 litru také dostal variabilní časování ventilů VarioCam.
Pohonná jednotka tak díky vyjmenovaným vylepšením poskytuje o 20 koní vyšší výkon a ve středním pásmu otáček také poskytuje vyšší točivý moment. Maximální výkon 435 koní (320 kW) je přenášen pomocí manuální převodovky pouze na zadní kola.
Výkonnější pohonná jednotka znamená i lepší akceleraci a vyšší maximální rychlost. Na stovku inovované Porsche 911 GT3 vystřelí za 4,1 sekundy, což je zlepšení oproti předchůdci o 0,2 sekundy. Maximálka je nyní 312 km/h, tedy o 2 km/h vyšší než dříve.
Nové provedení modelu GT3 je nově také vybaveno stabilizačním systémem Porsche Stability Management, který umožňuje vypnout kontrolu stability i kontrolu trakce. Aktivní podvozek PASM zaručuje skvělé jízdní zážitky ve sportovním módu a komfortní svezení v normálním režimu.
Novinkou je i možnost zvětšit světlou výšku na přední nápravě o 30 milimetrů, což se hodí na méně kvalitních vozovkách. Brzdy s nižší hmotností mají lepší ventilaci a lepší účinek. V příplatkové výbavě najdeme i keramické brzdy.
Na většině evropských trzích se začne inovované Porsche 911 GT3 prodávat v květnu. Výrobce oznámil cenu pro německý trh, na kterém bude nejrychlejší atmosférická devětsetjedenáctka stát necelých 117 tisíc eur, tedy v přepočtu přes 3,2 milionu korun.