Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Číňan pro Evropu: hatchback Qoros 3 na prvních fotkách

  11:28aktualizováno  11:28
Nová čínská značka spouští prodeje. Sedan, který je pro Čechy od loňska k mání nejblíž na Slovensku, doplní pětidveřový hatchback. Sluší mu to.

Konstruktéři a designéři Qorosu se neomezili na useknutí sedanovité zádi. Hatchback tak dostal nová koncová světla, jinak skloněné zadní sloupky, střechu a zadní blatníky. Stylisté pod vedením Gerta Hildebrandta, bývalého šéfdesignéra Mini, lehce přemodelovali také přední část.

Qoros 3 hatchback bude k vidění naživo v Ženevě na autosalonu, který otevře začátkem března. Technicky i ztvárněním interiéru se nová karosářská verze shoduje se sedanem. Nechybí multimediální systém Qoros MultiMediaHub, ovládaný přes osmipalcový dotykový displej. Systém umí pracovat na cloudovém principu (QorosQloud), aplikace jsou přístupné zdarma přes síť 3G, kromě navigace a přístupu na sociální sítě nabídne i dálkové ovládání některých funkcí vozu.

Qoros 3 Hatchback

Auto je o 18 centimetrů kratší (délka 4,438 m) než sedan, šířka, výška ani rozvor se nemění (1839 x 1445 x 2690 mm). 

Motor je stejný, benzinová čtyřválcová 1,6 s přímým vstřikováním benzinu spřažená s šestistupňovým manuálem nebo dvouspojkovým automatem. Atmosferická verze motoru má 126 koní a 155 Nm, přeplňovaná 156 koní a 210 Nm. 

Qoros se teď naparuje oceněním od nezávislé instituce EuroNCAP, která provádí crashtesty aut. Právě Qoros 3 Sedan vyšel ze všech loňských crashtestů nejlépe - čtěte zde





Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.