Zimní pneumatiky na kabrioletu nejsou už dnes žádný extravagantní výstřelek otužilého kabrioletisty. Plechová střecha ochrání před slotou mnohem lépe než zranitelné plátno.
Lvíček 207 jde ve stopách svého veleúspěšného předchůdce a odkládá střechu, aby ji nahradil skládací.
CéCéčko vychází samozřejmě z hatchbacku, přibral ale výztuhy, které jsou u kabrií nezbytné pro bezpečnost a dobré jízdní vlastnosti. Oproti konvenčním, praktičtěji zaměřeným 207, je o 7,5 centimetru nižší. Stejně jako předchůdce odveze dva dospělé a dvě děti, neboli v řeči čísel: konfigurace interiéru je 2+2. Jako kupé ccčko odveze 449 litrů věcí, jako kabriolet 187 litrů.
Skládací střecha je podobné koncepce jako u 206 cc, už ji ale není třeba při skládání manuálně odjišťovat. Její složení, případně natažení, trvá nějakých 25 sekund. Vyrábět je budou ve fabrice Peugeotu v Madridu a pak poputují na výrobní linky 207, rozeseté po Evropě.
Do Peugeotu 207 CC budou k mání dva benzinové a jeden naftový motor. Benzinové agregáty mají shodný objem 1,6 a výkony 120 a 150 koní. Naftové HDIčko stejného objemu má koní 110. Motory budou osazeny pětistupňovou manuální převodovkou. Pro slabší benziňák bude k mání také čtyřstupňový automat.
207 CC dostane dvě různé charakteristiky podvozku. Slabší benzinový a naftový agregát budou mít odpružení měkčí a komfortnější, nejsilnější motor v nabídce - vyvinutý ve spolupráci s BMW - bude doplněný podvozkem sportovně přitvrzeným. Verze se také budou lišit pneumatikami, na výběr bude z rozměru 195/55 R16 a 205/45 R17.
Řidičky zaujme zásobník na parfém, vestavěný do přístrojové desky, který šíří příjemnou vůni po interiéru (v případě, že stáhne střechu i po okolí).