Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Opel Astra na startu. První fotka je venku

  9:15aktualizováno  9:15
Čtvrtá generace astry se už těší na premiéru, naplánovanou na zářijový autosalon ve Frankfurtu. Na internetu se objevil obrázek, který ukazuje, jak bude důležitá novinka Opelu vypadat.

Nový Opel Astra | foto: Motorauthority/Repro iDNES.cz

Podobu Opelu Astra pro rok 2010 odhaluje server Motorauthority, který o obrázku, kde je astra ve tříčtvrtinovém pohledu zezadu, tvrdí, že je to oficiální materiál automobilky z Rüsselheimu.

Opel ohlásil premiéru nové generace svého stěžejního modelu už loni, když se na autosalonu v Paříži naparoval právě golf. Čeká se, že astra opět dorazí minimálně ve čtyřech karosářských verzích: 3 a 5dveřový hatchback, kombík a sedan. Svého nástupce by mohla dostat i verze kupé-kabrio se skládací plechovou střechou.

špionážní fotky

Fotošpionáž nového Opelu Astra ZDE

Úhlavní nepřítel astry Volkswagen Golf teď táhne ve vítězném stylu Evropou. Nová generace golfu se představila předminulý týden ve verzi GTD, což značí ostrou verzi Golfu GTI, ovšem s turbodieselem pod kapotou. Test VW Golf čtěte ZDE

Nový Opel Astra

Nový Opel Astra - první oficiální skica ze září 2008

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Opel můžete koupit na www.automodul.cz

Benzinové motory astry by podle předpovědí měly mít 75 až 240 koní, turbodiesely 90 až 150. Do konce roku 2010 se představí také hybridní astra, která bude mít kromě spalovacího motoru na palubě také elektromotor. Dvě stě čtyřicet koní přeplňovaného benzinového motoru značí, že se podle všeho počítá s verzí OPC. Test zuřivé Astry OPC stávající generace čtěte ZDE

Nová generace astry bude stát na nové platformě (GM Delta FWD), kterou dostal právě představovaný Chevrolet Cruze.

Spekuluje se také o možném vstupu astry na severoamerický trh, ovšem pod jinou značkou koncernu GM (pravděpodobně Saturn).

Zamaskovaný Opel Astra

Zamaskovaný Opel Astra (únor 2009)

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.