Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Renault Thalia má konečně hezký zadek

aktualizováno 
Doposud thalia lákala zákazníky na čísla. Velký objem kufru, nízká spotřeba a hlavně dumpingová cena byly pádným protiargumentem pro ty, kteří v něm viděli "clio, kterému vzadu cosi narostlo". Nová thalia už bude vypadat k světu.

Renault Thalia | foto: Renault

Doposud jsme thalii viděli poněkud jinak, než jak o ní píše tisková zpráva: "...tříprostorový vůz hladkých, plynulých křivek, který vyzařuje eleganci prestižního sedanu."

I přes nevalný vzhled si ale i díky skvělým cenám našly thalie mnoho příznivců, včetně těch z Česka.

Nutno říci, že oproti "nastavované kaši" stávající generace, kterou snad ani nemá na svědomí designér, vypadá thalia nová skvěle.

Automobilky se konečně naučily dávat levným malým sedanům hezké kabátky. Nové thalii to podle prvních obrázků bude slušet. Naživo se přesvědčíme na moskevském autosalonu, který zažíná 26. srpna. Na české silnice vyrazí laciný renault už v říjnu.

Nový Renault Thalia je 4,26 metru dlouhý a 1,43 metru vysoký. Ostře sledovaný údaj o objemu kufru ani další čísla automobilka nezveřejnila, moc se oproti stávající generaci měnit nebudou.

Renault pouze prozrazuje, že nová thalia stojí na základech předchozí generace Renaultu Clio. Nabídka motorů bude pravděpodobně kopírovat koncernovou sestřenici Dacii Logan a stávající thalii.

Nový Renault Thalia, který bude na některých trzích nabízený jako Renault Symbol, se bude vyrábět v tureckém závodě Bursa, jehož kapacitu Renault navýšil na 360 000 vozů ročně. Loni závod vyrobil 263 000 automobilů.


 

Autor:




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.