Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Seat Ibiza se třemi dveřmi a sedmistupňovým DSG

aktualizováno 
Ibizu zahrnul mateřský koncern VW nebývalou přízní. Španělská novinka, do které vkládá Seat velké naděje, dostala nový podvozek, na který se VW Polo teprve těší a fabia bude ještě dlouho závidět. S třídveřovou verzí přichází další specialita v podobě vůbec první sedmistupňové dvouspojkové převodovky DSG v tomto segmentu. Novinkou v nabídce jsou motory 1.4 TDI/59 kW (80 k) a 1.9 TDI/66 kW (90 k). Malému seatu se bude říkat SportCoupe.

Seat Ibiza SportCoupe | foto: Seat

SportCoupe vychází z dravého ženevského konceptu Bocanegra. Třídveřová novinka je 4,034 metru dlouhá a 1428 milimetrů vysoká.

Nová ibiza ve verzi 1.6/77 kW (105 k) je poprvé v této automobilové kategorii vybavena novou sedmistupňovou převodovkou DSG. Díky kratším převodům prvního a druhého stupně a menším rozestupům mezi jednotlivými převodovými poměry pomáhá nová dvouspojková automatická převodovka k lepší akceleraci.

Ibiza SportCoupe se bude vyrábět výhradně v továrně SEAT Martorell nedaleko Barcelony a bude se dodávat ve třech stupních výbavy - Reference, Stylance a Sport. Brzy se ibiza objeví také v ekologické šetřivé verzi ECOMOTIVE a ve sportovních variantách FR a Sport.

Na český trh se nová Ibiza SportCoupe dostane na podzim tohoto roku. Cena zatím nebyla stanovena. Svou cenu ale už má pětidveřová verze. Nejlevnější model Reference s motorem 1.2 12V o výkonu 51 kW (70 k) vyjde na 289 900 Kč.

Seat Ibiza SportCoupe


Autor:




Nejčtenější

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Nejhorší je dát si dopředu nové zimní pneumatiky a vzadu nechat ojeté
VIDEO: Kdo šetří a kupuje jen dvě nové zimní gumy, měl by je dát dozadu

Doba přezouvání na zimní obutí začíná. Měníte jen dvě pneumatiky? Dejte je na zadní nápravu auta i přesto, že vaše auto má poháněná přední kola.  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Mnohé recyklační továrny stále spoléhají na ruční práci.
Čínu zavalily použité baterie z elektromobilů. V recyklaci leží miliardy

Čínské recyklační továrny, které se specializují na likvidaci elektroniky, před sebou mají novou výzvu. V zemi prudce roste prodej elektromobilů, které...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.