Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Top Gear neuspokojil, je to naleštěná ojetina

  12:45aktualizováno  12:45
První díl Top Gearu nové éry s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem sklidil kritiku. Světoznámý motoristický pořad je pod drobnohledem. Po výměně tvůrčího týmu v průběhu loňského roku fanoušci napjatě čekali, co první díl vysílaný v neděli 29. května přinese.

Matt LeBlanc se souká do Arielu Nomad v upoutávce na novou sérii pořadu Top Gear. | foto: Top Gear

U diváků novodobý Top Gear prohrál i v číslech sledovanosti. Na první díl Evansova nového Top Gearu se dívalo 4,7 milionu diváků, poslední díl předchozí Clarksonovské éry sledovalo 5,8 milionu lidí. Motoristická show BBC byla i tak nejsledovanějším nedělním večerním pořadem.

Nový Top Gear velký potlesk nesklidil. Formát pořadu se oproti slibům výrazně nezměnil. Pořad nabídl srovnávací test amerických svalnatých supersportů Dodge Viper proti Chevroletu Corvette, závod hostů z řad celebrit (mimo jiné vzteklého kuchaře Gordona Ramsaye) s upraveným mini a vtípky Matta LeBlanca. Dvě hlavní postavy z týmu moderátorů, Evans a LeBlanc, se k sobě chovají přátelsky, ale prý zkrátka nevypadají, jako by spolu šli po natáčení na pivo. Jiskření mezi Clarksonem, Hammondem a Mayem jednoduše chybí. „Evans navíc zkouší být jako Clarkson a to není dobrý nápad,“ komentuje Guardian.

Komentátoři oceňují akční a zajímavé záběry reportáží, ale chybí jim švih a překvapení. Guardian to shrnul lapidárně: „Spousta leštěnky, ale stále je to ojetina“.

Autor:




Nejčtenější

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Projeli jsme s harvestorem na kácení stromů
VIDEO: Prozkoumali jsme monstrum, co kácí stromy jako párátka

Strom pokácí, odvětví a naporcuje. Říká se mu harvestor a vypadá jak stroj, který sem přivezli mimozemšťané. Monstrum, které stromy poráží jako párátka, jsme...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Další z rubriky

Škoda Vision E na autosalonu ve Frankfurtu
Škoda pro koncern VW vymýšlí, jak vyrábět levná auta pro rozvojové trhy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost. Koncept elektrického SUV Vision E ukazuje, jak bude vypadat sériový elektromobil, který dorazí...  celý článek

Aktivisté Greenpeace protestovali před frankfurtským výstavištěm.
Nejhorší čas na autosalon. Automobilky peskují politici i ekologové

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Autosalon ve Frankfurtu je dnes výsostným polem německých značek. Ostatní, které dorazily, jsou tu chvílemi trochu do počtu. Překvapením jsou čínská auta, ale...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Řidiči od ledna zaplatí „pokutu“ za každý den bez povinného ručení

Na nepojištěné řidiče se od ledna znovu chystá bič. Česká kancelář pojistitelů od nich bude vymáhat příspěvek za každý den bez povinného ručení. Poslanci toto...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.