Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový Top Gear neuspokojil, je to naleštěná ojetina

  12:45aktualizováno  12:45
První díl Top Gearu nové éry s Chrisem Evansem a Mattem LeBlancem sklidil kritiku. Světoznámý motoristický pořad je pod drobnohledem. Po výměně tvůrčího týmu v průběhu loňského roku fanoušci napjatě čekali, co první díl vysílaný v neděli 29. května přinese.

Matt LeBlanc se souká do Arielu Nomad v upoutávce na novou sérii pořadu Top Gear. | foto: Top Gear

U diváků novodobý Top Gear prohrál i v číslech sledovanosti. Na první díl Evansova nového Top Gearu se dívalo 4,7 milionu diváků, poslední díl předchozí Clarksonovské éry sledovalo 5,8 milionu lidí. Motoristická show BBC byla i tak nejsledovanějším nedělním večerním pořadem.

Nový Top Gear velký potlesk nesklidil. Formát pořadu se oproti slibům výrazně nezměnil. Pořad nabídl srovnávací test amerických svalnatých supersportů Dodge Viper proti Chevroletu Corvette, závod hostů z řad celebrit (mimo jiné vzteklého kuchaře Gordona Ramsaye) s upraveným mini a vtípky Matta LeBlanca. Dvě hlavní postavy z týmu moderátorů, Evans a LeBlanc, se k sobě chovají přátelsky, ale prý zkrátka nevypadají, jako by spolu šli po natáčení na pivo. Jiskření mezi Clarksonem, Hammondem a Mayem jednoduše chybí. „Evans navíc zkouší být jako Clarkson a to není dobrý nápad,“ komentuje Guardian.

Komentátoři oceňují akční a zajímavé záběry reportáží, ale chybí jim švih a překvapení. Guardian to shrnul lapidárně: „Spousta leštěnky, ale stále je to ojetina“.

Autor:




Nejčtenější

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nového kompaktního SUV Karoq v závodě...
Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce podle odborářů přesunout výrobu následníka modelu Superb do Německa. Důvodem má být velká poptávka po vozech...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Distinguished Gentleman's Ride - spanilá jízda motorek Prahou
OBRAZEM: Frajeři s kníry profrčeli Prahou

V neděli si přesně v poledne přes 92 tisíc elegantně oblečených motorkářů v 95 zemích nalepilo symbolický knírek na světlomet svého klasického „oldschool“...  celý článek

Další z rubriky

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.