Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nový VW do terénu: první oficiálně neoficiální fotky tiguanu

  11:00aktualizováno  11:00
Na žádné z fotek auto při testovacích vyjížďkách v terénu nezdobí propletená V a W automobilky z Wolfsburgu. A přesto jsou to fotky oficiální.

VW Tiguan | foto: Volkswagen

O tučné sousto připravila špionážní fotografy sama automobilka. Do uvedení malého SUV jménem Tiguan na trh je ještě asi půl roku daleko, už nyní ale VW zveřejnil vlastní "špionážní" fotky z testování v Namibii.

Na obrázcích je vidět vše podstatné, nutno přiznat, že nápaditostí chystaný volkswagen do přírody nehýří.

Kromě hromady obrázků se Volkswagen rovnou pochlubil několika technickými údaji.

Znakůprosté tiguany se prohánějí po namibijské poušti ve dvou verzích. K rozpoznání jsou podle tvarování předku. Extrémnější "offroadová" bude mít nájezdový úhel 28 a uhlazenější silniční pouze 18 stupňů.

Přední náprava je McPhersonovská, zadní čtyřprvková, odvozená z passatu s pohonem všech kol. Krouticí moment na kola obou náprav rozděluje systém  s mezinápravovou spojkou Haldex.

Všechny motory pro tiguan jsou přeplňované. Namibijský prach dýchalo v rámci testů všech pět, které budou v nabídce. Benzinovou paletu otevírají dvakrát přeplňovaná TSIčka s výkony 150, 170 a 200 koní. Dvoulitrová TDIčka mají výkony 140 a 170 koní.

Tiguan dostane samoparkovacího asistenta, kterého známe z Touranu. -VÍCE ZDE

Nově vyvinutá navigace je doplněna 30 GB harddiskem a je ovládaná přes dotykový displej. Navigovat bude umět i mimo mapu na základě uživatelem ukládaných orientačních bodů.

V terénu bude řidiči pomáhat armáda pomocných elektronických systémů spínaných jediným knoflíkem. Je připraven systém pro sjezd a výjezd kopců nebo elektronická uzávěrka diferenciálu. Kola mají průměry od 16 do 18 palců. Plánované rozměry jsou 215/65 R16, 235/55 R17 a 235/50 R18.

VW TiguanVW TiguanVW Tiguan



VW TiguanVW TiguanVW Tiguan



VW TiguanVW TiguanVW Tiguan



VW TiguanVW TiguanVW Tiguan 



VW TiguanVW TiguanVW Tiguan



 


Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.