Diskuze
Nový VW Passat: Největší zklamání v Paříži, nebo oslava umírněnosti?
Děkujeme za pochopení.
Gunter von Bahnhof
bojim se o osud Skody
jestli VW bude uvadet tak oskliva auta nadale, tak lidi budou kupovat Skodovky a to se VW nebude libit, tak zacne omezovat i vyrobu oktavek a mozna dojde i na Fabii
stefi_ul
Re: bojim se o osud Skody
Tohle uz pochopil... ted je narizeni o "ponizeni" vybavy Oktavek, protoze i na DE trhu ho zacala solidne "dohanet". Skodovky ted nebudou mit nektere komfortnejsi veci v zakladu, ale zatimi se to tyka jen treba Destniku a drzaku na ne, apodobne dulezitych vecicek. Ale rekl bych, ze bude vyrazneji hure.
Gunter von Bahnhof
ten je ale osklivy
nejosklivejsi passat, co jsem videl.
CC je opravdu krasny vedle teto bedny. Pamatujete auta z prelomu 70 a 80. let. To bylo podobny.
Nenecháme se okrádat kapitalisty
ten současnej
vypadá tedy líp a s CC se to nemuže vubec srovnávat
freud
Re: ten současnej
tak musím říct že tenhle face lift passata je dokonalý, žádný rozteklý sekyrovitý tvary světel, přesně jednoduchý rovný tvary.Skvělý, přece v jednoduchosti je krása, aspon co se designu týče. VW jen tak dál.
LibiZ
zadek jako Omega
Hlavně ten poslední snímek - Passat zezadu... Nemůžu si pomoct, ale vybavil se mi starý dobrý Opel Omega :-))
stuba
Fůůůůůj
se vratily o 10 let zpátky-ne? Za tohle bych teda půl mega nedal!!
pizh-mig
Re: Fůůůůůj
to přidej, trochu vybavenej bude stát tak 700 litrů
Nickalex
VW
Líbí se mi jak 90% diskutérů haní a podrážejí VW. Je potřeba si uvědomit co VW je jako brand (lidové auto - das auto), takže prostě auto a ne designovej výstřelek, kterým se snaží ostatní automobilky nalákat zákazníky, stejně po tom designovém výstřelku za pár let nikdo neštěkne. Osobně se mi nový passat taky nelíbí a to jezdím v passatu cc 2.0TDi 4M DSG. Pro ty co se pozastavujou nad tím proč jsem si nekoupil TSi, tak bohužel 4M a DSG nebylo v TSI (v passatu CC) nehledě na to, že najezdím dost a aby mělo slavné TSI výkon je potřeba tam lít aspoň 98oktanů a tam už je cenový rozdíl i na litru. Od toho kdo chce design a chce vw jde do cc, ten kdo chce auto koupí si passat. Navíc mě nepřijde že VW se vydalo špatnou cestou, nové modely sharana, tourana, touarega jsou alespoň podle mě povedené. Jinak pro ty co si myslí, že 2L spotřeby není rozdíl tak můžu říct, že je rozdíl, navíc když k tomu připočtu rozdíl ceny nafty a benzínu. Moje úspora za rok je 66 000kč a to není malé číslo.
blekotasek
Re: VW
Nechci se hádat ale nemáte pravdu. VW není lidové auto, lidové auto je Toyota, NIssan atd... lidové značky malých aut a nakladáčku. Aby mohla Toyoyta vyrobit limuzínu kterou si někdo koupí a nebude vnínama jako "jen" lidové auto z tohoto důvodu založila Lexus, Nissan Infinity atd.. VW není lidová značka jak myslíte, s modely jako Phaeton,Shirroco, Tuareg atd...to jsou nejdražší modely ve své třídě je v čele značek udávající trend. Např ale Golf5 byl propadák právě kvuli vzhledu, Golf6 je zase někde jinde, stejně Polo přeskočilo o pul třídy výš, ovšem nový Passat je totalně nudný. Najděte jediný článek na netu s kladným ohlasem. Jinak střeva v koncernu jsou u všech modelu stejná. Vzhledem je pro mě Superb i Octavka před Passatem. Kromě Passatu CC, jenže já jen combi.Takže tak.
BlueFlash
Zcela nový model nebo jen facelift?
Mne to příde jako facelift!
JeFFik
Czech Marketing
Já žasnu nad místními marketingovými odborníky, kteří netuše nic o technice na základě několika fotografií znají předem naprosto přesně obchodní výsledky.
pk08
vw
no já si myslím,že vw usíná na vavřínech-max. snaha odrbat vše,ale mohutnou reklamou vnutit člověku,že toto je to pravé ořechové.Mám osobně multivana-max. spokojenost,ale pořád mám z vw smíšené pocity-raději ať konkurenci dohánějí,než být doháněn-můžou zaspat.Nevím,nejsem bůhvijaký odborník-mě se auto líbí,účel splní a své kupce si určitě najde taky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...