Diskuze
Nová technologie testovaná na taxících Škoda slibuje očistit diesely
Děkujeme za pochopení.
P57e87t28r 69H29a56r33i34p98r37a71s64a27d 34H73a24j65i48č
Problém s močovinou je ten, že se kromě neutralizační reakce NOx vyvíjí i malé množství kyanovodíku. Proto musí být reakce nastavená tak že je močoviny vždycky málo a proto se nemůže neutralizovat víc, než právě oněch 60%. Čpavek tento meziprodukt neprodukuje. Na druhou stranu, jde o silnou těkavou zásadu, která ve větším množství může při vdechování poleptat sliznice, případně způsobit selhání respirace. Žádná výhra to není.
J69i72ř20í 91J69u19r49a52n
Problem emisi, ostrovu z plastu, tani ledovcu, vymirani zivocisnych druhu, kaceni pralesu a vubec vseho vyresi az epidemie, valka nebo meteorit.
Prelidneni sveta je ten jediny problem! Az bude populace polovicni nebo mensi, zase bude na Zemi fajne
O74n19d52ř42e44j 23K39n53í28ž28e19k
Otázkou tedy je, koho "eliminovat". Myslíte, že se někdo dobrovolně přihlásí?
J64i68ř91í 88J90u77r62a22n
AdBlue se pouziva u nakladnich aut a autobusu uz snad 5 let. Nechapu ze az ted nekdo objevil uz davno objevene
P77e88t19r 82K37o51l19o61u12š17e65k
Problém není v technologii, která bude v laboratoři fungovat. Problém je v testech, kde testy emisí nabalili na testy spotřeby což jsou dva úplně odlišné testy.
Pokud se tedy testuje spotřeba snaží se výrobce jet co nejekonomičtěji s nejlehčí nohou atd.
Ale emise se mají měřit v celém rozsahu otáček motoru pod maximálním zatížení. Tedy nejhorší stav. Což se vůbec neděje a v praxi tedy žádný limit na emise neexistuje. Existuje pouze limit když jedete s lehkou nohou.
Takže všechny automobilky ladí motory na emise a mimo rozsah kde vědí, že se emise testovat nebudou to ladí na výkon a emise je nezajímají. Přesně tak totiž jsou nastavené předpisy.
Jakmile přijde kopec a šlápnete na plyn a vyvalí se kouř, je to všechno v limitu. Tento případ nikdo netestuje a z auta mohou vypadávat klidně brikety.
Ale důležitější je, že takto měří spotřebu přepočtenou na CO2 na což mají nabaleno dalších X předpisů, takže si nemohou nechat spadnou domeček z karet.
P76e80t24r 80B66á91č58a
On by spis potreboval svet ocistit od ekoteroristu.
P34a72v16e54l 15S11o78b77o82t28k23a
Velmi mnoho dusíku je i v CNG, takže ani náhrada dieselů CNG není řešení.
P16e96t71r 62M64i36c25h89a35l
Ten dusík do NOx je ze vzduchu, ne z paliva. NOx vznikají při spalování chudé směsi za vysokých teplot, typicky moderní TDI common rail.
T46o61m98á10š 45Z91e20m74a20n
Jedním z nejlepších řešení, jak omezit emise, by bylo zvrátit různá "zklidňovací" omezení na silnicích - plynulý provoz by pak snesl i diesely bez DPF.
P21e69t63r 52H26o13r37á31k
Bude chybět leda snad pár nostalgikúm. Ale ti vymřou a pak už nikomu.
O39n83d28ř88e52j 21L20i57š24k25a
Diesel očistí jedině autovrakoviště. Ale chápu, že je to kšeft a lidské zdraví nemá tak bohaté advokáty a tak tu diesel ještě pár let bude.
J86a65n 75P65o95k96o36r53n54ý
Ani ty na to nemáš, jak je vidět.
J86o66s18e17f 12Š46o43l28t46e61s
Největší problém dieselů a benzínů není NOx. Nejsou to ani saze. Největší problém spalovacích motorů obecně je, že spalují ropu, kterou těží převážně politické režimy, které ani zdaleka nechceme podporovat.
F97r92a49n95t77i18š56e19k 87M88o86s76s
Jenže většina ropy končí jinde než v motorech osobních a nákladních automobilů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč