Diskuze
Nová technologie testovaná na taxících Škoda slibuje očistit diesely
Děkujeme za pochopení.
P30e16t47r 12H30a32r10i42p93r44a44s84a31d 47H85a39j29i92č
Problém s močovinou je ten, že se kromě neutralizační reakce NOx vyvíjí i malé množství kyanovodíku. Proto musí být reakce nastavená tak že je močoviny vždycky málo a proto se nemůže neutralizovat víc, než právě oněch 60%. Čpavek tento meziprodukt neprodukuje. Na druhou stranu, jde o silnou těkavou zásadu, která ve větším množství může při vdechování poleptat sliznice, případně způsobit selhání respirace. Žádná výhra to není.
J72i84ř24í 26J25u62r93a21n
Problem emisi, ostrovu z plastu, tani ledovcu, vymirani zivocisnych druhu, kaceni pralesu a vubec vseho vyresi az epidemie, valka nebo meteorit.
Prelidneni sveta je ten jediny problem! Az bude populace polovicni nebo mensi, zase bude na Zemi fajne
O59n31d80r42e20j 67K18n88í76ž53e12k
Otázkou tedy je, koho "eliminovat". Myslíte, že se někdo dobrovolně přihlásí?
J61i52ř57í 59J86u48r14a20n
AdBlue se pouziva u nakladnich aut a autobusu uz snad 5 let. Nechapu ze az ted nekdo objevil uz davno objevene
P35e38t45r 55K16o73l78o43u38š15e88k
Problém není v technologii, která bude v laboratoři fungovat. Problém je v testech, kde testy emisí nabalili na testy spotřeby což jsou dva úplně odlišné testy.
Pokud se tedy testuje spotřeba snaží se výrobce jet co nejekonomičtěji s nejlehčí nohou atd.
Ale emise se mají měřit v celém rozsahu otáček motoru pod maximálním zatížení. Tedy nejhorší stav. Což se vůbec neděje a v praxi tedy žádný limit na emise neexistuje. Existuje pouze limit když jedete s lehkou nohou.
Takže všechny automobilky ladí motory na emise a mimo rozsah kde vědí, že se emise testovat nebudou to ladí na výkon a emise je nezajímají. Přesně tak totiž jsou nastavené předpisy.
Jakmile přijde kopec a šlápnete na plyn a vyvalí se kouř, je to všechno v limitu. Tento případ nikdo netestuje a z auta mohou vypadávat klidně brikety.
Ale důležitější je, že takto měří spotřebu přepočtenou na CO2 na což mají nabaleno dalších X předpisů, takže si nemohou nechat spadnou domeček z karet.
P31e48t35r 21B50á20č23a
On by spis potreboval svet ocistit od ekoteroristu.
P11a33v27e22l 57S18o84b26o40t90k25a
Velmi mnoho dusíku je i v CNG, takže ani náhrada dieselů CNG není řešení.
P37e76t21r 51M68i82c24h75a73l
Ten dusík do NOx je ze vzduchu, ne z paliva. NOx vznikají při spalování chudé směsi za vysokých teplot, typicky moderní TDI common rail.
T68o40m34á79š 82Z87e31m62a36n
Jedním z nejlepších řešení, jak omezit emise, by bylo zvrátit různá "zklidňovací" omezení na silnicích - plynulý provoz by pak snesl i diesely bez DPF.
P41e17t48r 73H47o79r92á22k
Bude chybět leda snad pár nostalgikúm. Ale ti vymřou a pak už nikomu.
O79n36d70ř89e42j 87L28i13š77k21a
Diesel očistí jedině autovrakoviště. Ale chápu, že je to kšeft a lidské zdraví nemá tak bohaté advokáty a tak tu diesel ještě pár let bude.
J74o29s62e62f 14Š59o17l85t63e39s
Největší problém dieselů a benzínů není NOx. Nejsou to ani saze. Největší problém spalovacích motorů obecně je, že spalují ropu, kterou těží převážně politické režimy, které ani zdaleka nechceme podporovat.
F40r57a56n12t86i14š83e35k 52M16o76s15s
Jenže většina ropy končí jinde než v motorech osobních a nákladních automobilů.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...