Diskuze
Obezita za volantem zabíjí. Otylí řidiči umírají o 81 procent častěji
Děkujeme za pochopení.
V71á34c57l77a87v 45J36o19n39á43š
Neni pravda, ze umiraji casteji...kazdy umira jen jednou....
M30i37l24a34n 33N72o21v16á44k
Když jsem byl asi před více než 2 lety hospitalizovazován v Ortopedicko-traumatologické klinice FNKV, tak tam byl chlapík (motorkář), po nehodě. Vážil 170 kg. Museli ho odvézt na rentgen do ZOO, protože nemocniční rentgen má nosnost pouze 130 kg. Bral to v pohodě. Nejvíc se mi líbilo jak k němu přišla drobounká sestra a dokázala ho otočit a obstarat a přišla další a už měl novou deku a i nové prostěradlo:)
J78o23s64e76f 97N87o56v10á33k
jednoduché řešení :
10kg přes limit a honem odevzdat řidičák
V16í14t73ě12z97s77l13a57v 18S55c39h13m18i38t67t
Většinu nehod způsobí střízliví řidiči. Vyžeňme ty střízlivé zmetky ze silnic!
D33a38n86i24e56l 68S71o37b10o86t18a
4 roky starý článek: Obezní řidiči umírají při nehodách častěji, zjistila studie
Dnešní článek: Vědci přišli se smutným zjištěním...
Vědci tedy přišli s křížkem po funuse, ale chápu, grant na výzkum každé blbosti se vždy hodí.
L76u42b82o56m21í52r 28H96r53a61c79h66o63v31i44n83a
Tehdá to nebylo tak smutné, bylo lidí jako sr.....
M92a63r75t40i40n 79K96ř19í56ž
Tak teď nevím - mám zhubnout, přestat používat bezpecnostní pásy, nebo přestat jezdit autem?
J19i86n23d90ř56i49c90h 72M73i22t79t21e54r
Nebude to i tím, že na obézního člověka působí při nehodě daleko větší síly ?
A24l25e24š 14W91o70l55k56e96r
Taky bych zmínil fyziku: F=m*a. Síla nárazu (zpomalení) je úměrná hmotnosti tělesa. (Případně: je nutné umořit kinetickou energii E=1/2*m*v*v.)
J21o88s97e54f 29Š82e79m23e62l54í82k
A přitom by člověk řekl, že jeden masivní airbag navíc při nehodě spíš pomůže.
J12a17n 35Č48e67k15a84l
Jinými slovy - jestliže o 67% více obézních nepoužije pásy, a o 20-80% více jich při nehodách umírá, tak je to z drtivé většiny způsobeno těmi pásy a ne obezitou...
M39i45c88h52a78l 92H19r51u12š60k81a
Je někde napsáno, že u všech těch nehod nebyli lidé připoutáni?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 2+1 Družstevní
Družstevní, Týniště nad Orlicí, okres Rychnov nad Kněžnou
11 000 Kč/měsíc