Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Objeví se astra III na podvozku Fiatu Stilo?

  17:06aktualizováno  17:06
Spolupráce mezi Turínem a Russelsheimem se prohlubuje. V západoevropském tisku se nově objevila zpráva, že nástupce druhé generace Opelu Astra by měl být v roce 2004 či 2005 postaven na podvozku stila. Naopak Fiat pro svý nový vůz střední třídy využije plošinu GM Epsilon, která se objeví na jaře v nové vectře.

Druhé kolo soutěže

Soutěžní slovo pro úterý 12.2.2002:

ZPRAVODAJSTVÍ

Informace o užití koncepce stila pro astru III byla získána od zdroje blízkého vedení německé automobilky, avšak tiskový mluvčí koncernu GM tvrzení vyvrátil. Přesto se lze domnívat, že jde o zprávu pravdivou, neboť Fiat a Opel plánují vytvořit další vývojářské centrum na okraji Turína. To by se mělo zaměřit na vývoj společných komponent především ale pro malé vozy. Povede je dvojice manažerů (Ulrich Schmalohr z Opelu a Giorgio Cornacchia z Fiatu), přičemž počet expertů by mohl dosáhnout až stovky.

Toto středisko by mělo přednostně pracovat na platformě malého vozu, který nahradí punto v roce 2005-2006 a Opel Corsa zhruba o rok později.

Společná úmluva mezi Italy a koncernem GM je již druhá v pořadí, neboť v roce 2000 se oba výrobci domluvili na vzniku malého vývojářského centra ve švédském Gothengurgu při automobilce Saab.

 

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Škoda Octavia 1.8 TSI 2009...
Škoda Octavia 1.8 TSI 2009...

r.v. 2009, naj. 105 044 km, benzín
203 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.