Diskuze
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska
Děkujeme za pochopení.
R94o55b97e79r11t 16M33á10s38l14o
Krása designu velmi úzce souvisí s funkčností. Proto ty auta měly ten protáhlý předek, aby se zdůraznila síla motoru pod kapotou. Pokud z toho udělali elektromobil je to faleš a je z toho kýč. A co asi chladí ten obrovský chladič? Baterky nebo snad kufr?
Je to to samé jako bychom obdivovali krásný industriální sál s přiznanými nerezovými sítěmi (klimatizace, atd...) a pak se zjistilo, že ty sítě jsou vedeny úplně jinudy.
A to mám obecně Japonce, jejich kulturu, hudbu, atd... fakt rád. Ale tohle se jim fakt nepovedlo.
J22i51ř19í 95S55c84h59w31a31c73h
tehdy se na nějaký "design" nehrálo, dlouhá kapota tam bývala ne proto aby se "zdůraznila síla motoru" ale proto, aby bylo kam dát velký motor a aby ten neležel nad přední nápravou, ale více mezi nápravami kvůli rozložení hmotnosti. Auto Uniony, co měly motory až za jezdcem už tak dlouhé předky neměly (část za jezdcem bývala mnohem delší), stejně jako je už neměly pozdější F1....
"dizajnová studie" s funkčností nemá nic společného, prostě jen těží z toho jak něco vypadalo dříve.
J46i55ř96í 77N29e11u21m75e90i63s87t36e14r
"..ovšem v dnešní politicky a emisně korektní době nemůže lomozit šestnáctiválec osazený kompresorem jako kdysi, takže tam technici nastěhovali bzučivý elektromotor". Ani u prototypu ne? Tak to je pěkně blbá doba. Mimochodem stříbrný šíp w25 měl maximálku víc jak o 100km/h vyšší. Před tímhle by si Caracciola leda odpliv.
J52i65ř62í 82S49c82h43w81a20c92h
tak je to koncept, narvat tam něco (i v elektrice), z čeho by se Ruda podělal, by nebyl až takový problém, ale proboha proč....
J94i40ř64í 59S35c32h18w12a90c46h
Báčo! Japan electric power!
T54o17m28á79š 34V61a15l74d75e49r
Reminiscence na Audi z třicátých let. .
J62i16ř23í 43S47c89h27w48a87c67h
...se divím, že tu už není hláška, jak někdo může "zprasit" tak krásný auto elektromotorem a že za to určitě můžou ti "ekofašisti" ze "zlého RVHP", ehm sorry z "zlé EU"....
F71r54a98n47t17i94š29e80k 91L20u54p64í68n58e81k
Obzvlast, kdyz to delali japonci.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...