Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

OBRAZEM: Spyker C12 Zagato

aktualizováno 
Superauta za supercenu - jednoduchá charakteristika Spykerů. Ten nejnovější oblékl Zagato.

Spyker C12 Zagato | foto: Michal ŠafránekiDNES.cz

Italský karosář, kterému parkuje v Ženevě o pár stánků dál Diatto Ottovu´, vytvořil pro holandskou automobilku, navazující od roku 1999 na slavnou historii, další stylové luxusní kupé.

Spyker C12 Zagato pohání šestilitrový motor uložený před zadní nápravou s výkonem 500 koní. Celkem 1480 kilogramů těžký silniční šperk vystartuje z nuly na stovku za 3,8 sekund a rozjede se na 310 kilometrů v hodině. Motor může spolupracovat buď s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo automatem řazeným pod volantem.

Pod hliníkovou Zagatovou karoserií se ukrývají vnitřnosti modelu Spyker C12 Spyder. Na délku má auto 4505 milimetrů. Bez zrcátek potřebuje pruh 2031 mm široký. Jeho majitelé se budou soukat pod střechu ve výšce 1250 mm. Kola (poháněná jsou přirozeně ta zadní) jsou od sebe 2680 mm daleko.

To vše bude vaše za 495 000 eur, v přepočtu tedy za necelých 14 milionů korun.

Spyker C12 ZagatoSpyker C12 ZagatoSpyker C12 Zagato



Spyker C12 ZagatoSpyker C12 ZagatoSpyker C12 Zagato



Spyker C12 ZagatoSpyker C12 ZagatoSpyker C12 Zagato




Autor:


Témata: Euro, zeneva07, Ženeva


Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Ford Transit 2.4 L3H3 115L350...
Ford Transit 2.4 L3H3 115L350...

r.v. 2011, naj. 91 000 km, diesel, 1. majitel
422 290 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.