Diskuze
Obrazem: Světová premiéra nové škodovky aneb Yeti se představuje
Děkujeme za pochopení.
pteryx
celkem pěkný design,
nezbývá než držet Yettimu palce.
John
budoucnost Yetiho?
Ve škodovce se spáchali 4 vraždy na dvou autech. 2 designové na fabii2 a romsteru a k tomu ještě 2 cenové.Ono si ty auta nakonec vždy někdo koupí ale mohlo se jich vyrobit podstatně víc.Je to ale o rozhodování managerů.Yetiho nebudu kritizovat vypadá velmi schopně a bude praktický.Ale a znovu říkám ale,důležitá bude cena.U auta se dost využilo už hotových komponentů takže se na vývoji ušetřilo.Cena nejlevnější verze by měla být stravitelná a pokud se nebude točit kolem 260000kč tak to bude další vražda ve škodovce.
chytrak
Re: budoucnost Yetiho?
Ty si upad ne. Tady ti nekdo nabizi Octavii v trendovym baleni a bude ti ji nabizet za cenu fabie? To auto bude urcite drazsi nez octavie. Jde o to aby nebylo o moc.
milovníkdeutscheaut
Jakej Yetti?!
Nevím jestli jsou pání z boleslavi uplně mimo , ale toho roomstera po faceliftu bude někdo kupovat?
Pavel
Re: Jakej Yetti?!
nepochybuju, navíc je to postavený na podvozku Octávky, takže je to spíš facelift Octávie
Tom
Tento hnuuus vs. Hyundai
Kdyz koukam na Yeti a Hyundai HED-6 ix-ONIC tak mi pripada ze jsem jednou v roce 1995 a podruhe v 2015 .
V te Skodovce se museli uplne zblanit . Stary Superb , predchozi Fabia a Octavia II mazec na tu dobu. Ale od te doby ani tuk inovace, jenom silene hnusny auta.
Yeti je to nejskaredsi , co vymysleli . Fuj
Verstappen
Re: Tento hnuuus vs. Hyundai
to je jen o vkusu. Podíval jsem se schválně na ten korejský zázrak z roku 2015. Takových podobných aut jezdí po našich silnicích mraky, je to klasický Hyundai, všechny vypadají téměř stejně, desugnér byl asi na dovolené. Jediné co na tom autě vypadá zajímavě je interiér, ale ten v případě korejského auta zase houby vydrží. Mně se daleko víc líbí Yeti, přijde mi originálnější než ten Hyundai.
Jesus Alvarez
Octster nebo Roomtavia
..s interierem superbu. Na konec proč ne, je ta krize...
deepthink@seznam.cz
HYBRID
Je to v podstate Octavia Scout, ale podstatne mohurnejsi a s jinou karoserii. Ale konec koncu proc ne. Je to premiera pro Skodovku v tehle kategorie, sic mizerna, ale i snaha se ceni. Nissan X-Trail ma podobnou spise lepsi vizaz a mnohem vice zkusenosti s podobnym typem vozidel, takze volba pro me je jasna. Jedine Q7 :)
rebbe
Hlubokomyslné úvahy na nic
neboť český chatař, nebo chalupář, potřebuje auto, kterému špatné polní nebo lesní cesty nejsou překážkou (kdysi 100,110,120 rumpály) a současně také něco převezou, třeba ledničku nebo pračku. Problém je cena, servis a náhradní díly. Tady si Nissan ani nečuchne. Pro starší dorostence je také důležité, že sedadla Yeti se nachází poměrně vysoko, nastupování a vystupování je zcela komfortní. Vyhrabávat se z Kie nebo Renaulta není zrovna moc jednoduché, zejména ze zadní trestné lavice.
jenik
slusny
Tohle je snad prvni Skodovka, ktera se mi libi.. Hlavne teda predek, zadek vypada jak z dodavky.. Obavam se vsak, ze to bude predrazeny a vzhledem k velikosti auta i neprodejny.
kutil
Re: slusny
Uvažuju o Foresteru a pokud by Yeti byl za rozumnou cenu, tak bych do něj šel. Ale pokud bude v dieslu dražší jak 700tis, tak raději připlatím za Forester.
cejkis
Vy co tu haníte Škodovky
Porovnávejte porovnatelné. Škoda má strohou eleganci, která se sice nemusí hned tak líbit, ale má zásadní výhodu, rychle se neokouká narozdíl od všech asijských hvozů. Podívejte se na Nissan Quashqai. Hezké auto, které není dlouho na trhu a jeho kulatý design je téměř okoukaný a daleko za moderními trendy.
A věcí druhou je praktičnost. Jestli třeba ve Fordu budete mít držák na 1,5l láhev a nebo "inteligentně" ovládáná dálková světla (v současnosti když na někoho bliknete a trochu přitlačíte, tak jste si zapli dálkové a znovu je vypnete jen opětovným posunutím páčky k sobě), tak to bude trvat několik let....
kutil
Re: Vy co tu haníte Škodovky
Měl jsem čtyři Fordy. Každý měl jiné ovládání. Escort, Fiesta a Mondeo MKII ještě byly trochu podobné a rozdíly byly jen malé, ale od roku 2001 co model, to jiné ovládání. Ty páčka dálkových je přesně ten problém. Co ve starším Mondeu bylo dobře, to v novém je nepochopitelně hůře.
Pokud Yeti bude za rozumnou cenu, tak je to to, co plno lidí hledá - vyšší kombi 4x4 a podle úspěchů prodeje OII 4x4 a Scouta není důvod, proč by o Yeti nebyl zájem. Otázkou je, jak rozumnou či nesmyslnou cenu Škoda nasadí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...