Diskuze

OBRAZEM: Volkswagen Golf Variant

Velmi netradiční linky zádě si do Ženevy přivezl nový prodloužený golf. Oblíbený zástupce kategorie, kterou pomáhal zakládat (nižší střední), se představuje ve verzi kombi, zvané ve Wolfsburgu "Variant".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fru Fru

13. 3. 2007 9:16
další

VW pokračuje v trednu roubovaní 2 aut různých kategorií. Tzn. každou napravu a půlku auta z různejch aut slepej dohromady. No a nakonec tomu dodaj asijskej šmrnc např. vizuálem hondy, volva, MB atd....... Pak do toho daj 25 let starou technologii dieselu nebo extra vyvinutejma benzinama pomocí pilky na železo a jedeeeem. Pořád je dost lidí, co to koupej, za ty prachy....;-D

0 0
možnosti

popokatepetl

13. 3. 2007 10:09
Re: další

Předpokládám, že narážíš na diesely pumpe-düse. Z mého pohledu mnohem lepší řešení než common-rail, docela lituji, že PD opouštějí.

Předpokládám, že užíváš nějaké vyvoněné auto korejského typu a pohled na cokoliv jiného v Tobě vyvolává mírnou závist. Chápu, tyhle symptomy pozoruji u mnohých jiných...

0 0
možnosti

honza

13. 3. 2007 10:12
Re: Re: další

Tvůj pohled na diesely pumpe-düse je evidentně omezen na "krouťák vocpodu, voe" - co třeba saze sypající se z výfuku a nebo zvuk vejtřasky?

0 0
možnosti

rudastraka

13. 3. 2007 10:35
Re: další

kdyby na presne tomhle aute bylo misto znaku vw cokoliv jinyho, budes se tady rozplyvat co to je za seper vuz. nechapu tu nenavist k cemukoliv nemeckemu i ceskemu

0 0
možnosti
DG

Dan G.

13. 3. 2007 10:51
Re: Re: další

Mimochodem, když tu padl výraz roubování aut, hned se mi vybavil Renault Thalia.

Oproti tomu mi nový Golf Variant připadá z hlediska designu ještě docela OK.

Ad nenávist vůči čemukoliv německému i českému - to už je naprostá klasika všech diskusí. Nejvíce nenávisti je vždy pod články o autech z Mladé Boleslavi.

0 0
možnosti

bradavice

13. 3. 2007 11:12
Re: Re: Re: další

Hm, ale cena u turecke Thalie jako u stejne tureckeho Golfu V  je malinko jinde;-)

0 0
možnosti

xble

13. 3. 2007 22:43
Re: Re: Re: Re: další

už jsi oběma auty jel? Že bys jako mohl porovnávat, víš ;-)

0 0
možnosti

bradavice

13. 3. 2007 11:03
Re: další

Naprosto s tebou souhlasim, protoze s vozy VW mohou byt spokojeni pouze lidi, ktery drive jezdili s moskvicema, zigula, starejma skodarnama a nikdy nejeli ve skutecnym aute. Souhlasim s nimi, ze VW jsou prumerna auta za prumerne ceny (bez vybavy). Ale fakt, ze kupuji vybehovy technologie vysponovany na maximum (PD), auta poslepovany a unifikovany v cely siri sortimentu, tak tomu jejich cena rozhodne neodpovida;-(

0 0
možnosti

guru

13. 3. 2007 17:39
Re: Re: další

no co píšeš je spíše klasické bla bla. Německá auta mají jednu důležitou vlastnost, která je proslavila na celým světě a to je zážitek z jízdy ... podvozek, nastavení, jízdní vlastnosti ... pozor, to nemá nic společnýho s hlukem, nebo výkonem motoru. Sedneš do Nissana, Fordu, Renaultu a potom do němčoura a poznáš to, pokud tomu teda trochu hovíš ! No a za to ty lidi v celým světě platí, pokud by toto nefungovalo věř mi, že by německý auta byly dávno levnější a ta strašná závist a nenávist o to menší !

0 0
možnosti

popokatepetl

13. 3. 2007 18:32
Re: Re: Re: další

Souhlas!! Ještě bych doplnil vynikající dílenské zpracování a času méně podléhající design interiérů (nějak mi ta strohost vyhovuje).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...