Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Volkswagen Golf Variant

Velmi netradiční linky zádě si do Ženevy přivezl nový prodloužený golf. Oblíbený zástupce kategorie, kterou pomáhal zakládat (nižší střední), se představuje ve verzi kombi, zvané ve Wolfsburgu "Variant".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fru Fru

13. 3. 2007 9:16
další

VW pokračuje v trednu roubovaní 2 aut různých kategorií. Tzn. každou napravu a půlku auta z různejch aut slepej dohromady. No a nakonec tomu dodaj asijskej šmrnc např. vizuálem hondy, volva, MB atd....... Pak do toho daj 25 let starou technologii dieselu nebo extra vyvinutejma benzinama pomocí pilky na železo a jedeeeem. Pořád je dost lidí, co to koupej, za ty prachy....;-D

0 0
možnosti

popokatepetl

13. 3. 2007 10:09
Re: další

Předpokládám, že narážíš na diesely pumpe-düse. Z mého pohledu mnohem lepší řešení než common-rail, docela lituji, že PD opouštějí.

Předpokládám, že užíváš nějaké vyvoněné auto korejského typu a pohled na cokoliv jiného v Tobě vyvolává mírnou závist. Chápu, tyhle symptomy pozoruji u mnohých jiných...

0 0
možnosti

honza

13. 3. 2007 10:12
Re: Re: další

Tvůj pohled na diesely pumpe-düse je evidentně omezen na "krouťák vocpodu, voe" - co třeba saze sypající se z výfuku a nebo zvuk vejtřasky?

0 0
možnosti

rudastraka

13. 3. 2007 10:35
Re: další

kdyby na presne tomhle aute bylo misto znaku vw cokoliv jinyho, budes se tady rozplyvat co to je za seper vuz. nechapu tu nenavist k cemukoliv nemeckemu i ceskemu

0 0
možnosti
DG

Dan G.

13. 3. 2007 10:51
Re: Re: další

Mimochodem, když tu padl výraz roubování aut, hned se mi vybavil Renault Thalia.

Oproti tomu mi nový Golf Variant připadá z hlediska designu ještě docela OK.

Ad nenávist vůči čemukoliv německému i českému - to už je naprostá klasika všech diskusí. Nejvíce nenávisti je vždy pod články o autech z Mladé Boleslavi.

0 0
možnosti

bradavice

13. 3. 2007 11:12
Re: Re: Re: další

Hm, ale cena u turecke Thalie jako u stejne tureckeho Golfu V  je malinko jinde;-)

0 0
možnosti

xble

13. 3. 2007 22:43
Re: Re: Re: Re: další

už jsi oběma auty jel? Že bys jako mohl porovnávat, víš ;-)

0 0
možnosti

bradavice

13. 3. 2007 11:03
Re: další

Naprosto s tebou souhlasim, protoze s vozy VW mohou byt spokojeni pouze lidi, ktery drive jezdili s moskvicema, zigula, starejma skodarnama a nikdy nejeli ve skutecnym aute. Souhlasim s nimi, ze VW jsou prumerna auta za prumerne ceny (bez vybavy). Ale fakt, ze kupuji vybehovy technologie vysponovany na maximum (PD), auta poslepovany a unifikovany v cely siri sortimentu, tak tomu jejich cena rozhodne neodpovida;-(

0 0
možnosti

guru

13. 3. 2007 17:39
Re: Re: další

no co píšeš je spíše klasické bla bla. Německá auta mají jednu důležitou vlastnost, která je proslavila na celým světě a to je zážitek z jízdy ... podvozek, nastavení, jízdní vlastnosti ... pozor, to nemá nic společnýho s hlukem, nebo výkonem motoru. Sedneš do Nissana, Fordu, Renaultu a potom do němčoura a poznáš to, pokud tomu teda trochu hovíš ! No a za to ty lidi v celým světě platí, pokud by toto nefungovalo věř mi, že by německý auta byly dávno levnější a ta strašná závist a nenávist o to menší !

0 0
možnosti

popokatepetl

13. 3. 2007 18:32
Re: Re: Re: další

Souhlas!! Ještě bych doplnil vynikající dílenské zpracování a času méně podléhající design interiérů (nějak mi ta strohost vyhovuje).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!