Nejnovější ferrari s osmiválcem před zadní nápravou a dvoumístnou karoserií pomáhal ladit sám velký Michael Schumacher a hliníkovou karoserii namalovali designéři Pininfariny. Kabát nového ferrari stojí za pozornost, při stavbě byla rozhodující aerodynamika, a tak má ferrari výstupky, prohlubně a otvory v místech, kde to nejmíň čekáte.
Ferrari srší technologiemi, které mají umocnit pocit, že řídíte formuli. Nový osmiválec o objemu 4,5 litru dosahuje až neuvěřitelného výkonu 425 kW při 9 000 otáčkách. Zadní kola trápí až 540 Nm točivého momentu. V Maranellu naměřili kombinovanou spotřebu 13,7 litru benzinu na sto kilometrů jízdy, což je ale velmi teoretický údaj; kdo by jezdil s ferrari na desetinu plynu...
Sedmistupňová dvouspojková převodovka zaručí zrychlení z nuly na stovku za 3,4 sekundy. Maximální rychlost je 325 km/h.