Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Obrázky, na kterých nic neuvidíte: nová Honda Accord

  12:10aktualizováno  12:10
Na cestu postupného odhalování nového modelu se rozhodla vydat i Honda. Japonská automobilka uveřejnila první informace o novém accordu.

Hranatý stávající model Accord patří k nejuhrančivějším autům své kategorie. Především v krabicovité kombíkové verzi budí pozdvižení i dnes, na konci kariéry.

Spojení propracovaného designu a ještě špičkovější techniky dělá z této hondy - možná nedoceněný - etalon své kategorie.

Automobilový život ale pádí, a je tedy čas na další generaci. Nový accord se představí na autosalonu v Ženevě začátkem března (přesněji v půl deváté ráno 4. března).

Honda kromě pár fotek, které nám toho moc o novém accordu neodhalí, dodala prohlášení, že nová generace bude klást důraz na kvalitu a výbavu. Těšit se máme hlavně na interiér.

Na fotkách vidíme něco málo z nového kombíku, mluví se o tom, že design by měl být inspirován Acurou RL.

Něco víc prozradí tovární video:

Motorová nabídka by měla sázet hlavně na vysokotočivé benziňáky. Menší bude mít objem dva, druhý 2,4 litru. Samozřejmostí je variabilní časování ventilů i-VTEC. Milovníci nafty budou objednávat povedený 2,2 litr.

Těšit se podle všeho můžeme i na verzi s pohonem všech kol SH-AWD, vypůjčeným z velké Hondy Legend.

Na 11. února Honda slibuje další díl seriálu "Nový accord".


Honda Accord

Honda Accord

Honda Accord

Honda Accord


Autor:


Témata: Honda


Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.