Diskuze

Obří Audi Q7: Proč být skromný?

Příběh ingolstadtského SUV se začal psát v lednu roku 2003, kdy byl na mezinárodním autosalonu v Detroitu představen koncept Pikes Peak, teprve o dva roky později ale nabyl reálných rozměrů. Nový model pojmenovaný Q7 byl postupně odhalován od února loňského roku. Na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu se pak ve velkolepé show představil finální model in natura.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marthy

30. 5. 2006 22:17
Homologované autofólie na každě auto

protisluneční i bezpečnostní

........http://www.pucalka.cz.........

0 0
možnosti

euroedmus

9. 5. 2006 22:38
Panu Moneyman...tak ja vam ted neco reknu, socka...

jezdim Skodou Fabia protoze v meste pro socki (cos je Praha) jinak bych to neslo...ale nosim hodinki za cenu 5 BMW kterym jsi tady tak pysnej...jen ze vetsinou takovy socki to ani nepoznaji, vis:) (Y)

0 0
možnosti

Korektor

2. 5. 2006 10:01
TORSEN, analfabeti, zadnej Thorsen.

Pane redaktóre, když už píšete o autech, tak se snažte vyvarovat takovejchle blbin.

0 0
možnosti

Moneyman

1. 5. 2006 11:08
Audi vs BMW

Audi není špatné - je to takové trošku lepší auto pro socky, ale kvalitu pozná člověk až v medvědech nebo BMW. Bavoráky mám posledních deset let a už u nich zůstanu. V kruzích, kde se pohybuji, bych s¨audi moc neuspěl.

0 0
možnosti

hmm

1. 5. 2006 13:35
Re: Audi vs BMW

to máš blbý že musíš na lidi kolem sebe když si vybíráš auto

0 0
možnosti

Headup

1. 5. 2006 10:31
gumy

nepatří to sem ale zeptám se. je velkej problem kdybych dojezdil letní sezonu na zimních gumách? na příští zimu chci totiž kupovat uplně nové a tak chci stávající dojet. nemůžou mi třeba v hicech bouchnout?

0 0
možnosti

rewrwrw

1. 5. 2006 11:02
Re: gumy

Myslím, že nebouchnou. Auto bude víc "plavat" trochu víc žrát a hluk od gum bude vyšší, ale myslím, že není důvod aby se nějak roztrhly, nebo bouchly. Kontroluj tlak. Já jezdím na zimních až do konce května - jenom přes zimu bych je také nesjel, tak je takhle dojíždím.

0 0
možnosti

bani

1. 5. 2006 7:25
jak je to s tou cenou?

V článku je základní cena Q7 s 3,0TDI je 1,5 a v tabulce zase 1,3 ... tak jak je to doopravdy nebo je to jen chyba? :-/

0 0
možnosti

beny

30. 4. 2006 23:46
motor

to neřeš, pan Motor má asi tříválcovýho Matize, šest válců a jejich uspořádání bude asi nad jeho chápání :-D

0 0
možnosti

motor

30. 4. 2006 17:11
VIDLICOVY sestivalec?

Poprve v zivote ctu, ze trilitrovy TDI je vidlicovy... vi pan autor, o cem mluvi? Pokud by tam bylo, ze je to V6 tak bych to bral. Jenze V6 znamena sestivalec s usporadanim do V (vetsinou v uhlu 90 stupnu, ale jde klidne i 60). Vidlicovy je maximalne dvoutakt a tuhle technologii koncern VW uz nejakou dobu nepouziva.

0 0
možnosti

Karlos

30. 4. 2006 23:41
Re: VIDLICOVY sestivalec?

Asi tomu rozumíš jak koza petrželi, nechápu proč by motor TDI nemohl být vidlicový šestiválec. Na stránkách Audi to taky píšou, tak nevím v čem je problém. Druh motoru

Šestiválcový dieselový vidlicový motor, s

přeplňováním turbodmychadlem a technologií common-rail druhé generace,

čtyřventilová technika, po dvou vačkových hřídelích v hlavách válců

(DOHC)

0 0
možnosti

katy

29. 4. 2006 23:27
www.privatauto.cz

http://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz Jestli jde o prodej ojetého auta, tak Ti doporučuji http://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz tam je toho dost.

0 0
možnosti

aaa

30. 4. 2006 2:43
Re: www.privatauto.cz

;-O;-O(Y)(Y)

0 0
možnosti

lukinoo

29. 4. 2006 17:45
Q7 se vám nelíbí??

Co se Vám na tomhle nelíbí?? trochu představivosti, ne každý , který si dovolí takoé auto zůstane u parametru, které vylezou ze továrny. Prostě lidi co tohle kupují, do auta investují, pak to může vypadat takhle:  http://www.abt-tuning.net/Q7.286.0.html

pánové tohle není šáde

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...