Očima designéra

Je mi trochu líto designérů, kteří budou muset spolknout hořkou pilulku chladnějšího přijetí Citroënu C5 na trhu, čímž vlastně shrnuji svou největší výtku ke karosérii.
Je mi trochu líto designérů, kteří budou muset spolknout hořkou pilulku chladnějšího přijetí Citroënu C5 na trhu, čímž vlastně shrnuji svou největší výtku ke karosérii. Jakmile se však pozorovatel smíří s velmi konzervativním vzhledem vozu, začne na něm objevovat jiné hodnoty. Celkově robustní design bude oproti předchůdcům daleko pomaleji stárnout. Pětidveřový liftback maskovaný za sedan má také co nabídnout. Kufr je daleko přístupnější, byť za cenu omezeného výhledu dozadu. Jiný svět se pak otevírá při usednutí za volant C5. Například přístrojová deska je velmi elegantní a praktická. Dominantní jsou dvě oblé křivky, které vymezují "sféry vlivu" řidiče a spolujezdce. Za tvarovým řešením nezaostává ani zpracování, které používá kvalitní materiály. Co se týká vnitřního prostoru, byly na tom citroëny vždy výborně, především díky velkému rozvoru.