Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Octavia II Combi: nové fotky

  9:38aktualizováno  9:38
Před nedávnem nachytali fotografové Octavii Combi druhé generace při "inkognito" projížďce po Praze. Dnes se na internetu objevily další informace. Dvě fotografie a parametry zavazadelníku jsou prezentovány jako oficiální. Do kufru nového mladoboleslavského kombíku půjde naložit až 580 litrů zavazadel.

Délka vozu zůstává nezměněna, stále je to od předního nárazníku k zadnímu 4572 milimetrů.

Oproti předchůdkyni má nová generace o něco více skloněné zadní okno.

Záď tak působí dynamičtěji, v tomto případě jde elegance na úkor kufru - kolmější záď "staré octavie" je z praktického hlediska využitelnější.

Celkovým řešením zadních partií se nové kombi škodovky podobá menší sestře Fabii Combi.

Pětimilimetrový nárůst do výšky na 1467 mm oproti liftbacku je téměř nepostřehnutelný.

Špionážní fotky Škody Octavia II Combi při projížďce Prahou

Naopak "nakynutí" maxikufru má být oproti předchůdkyni citelnější.

Stará Octavie Combi odvezla  548 litrů nákladu. Novinka se, se svými 580  litry objemu v pětimístné konfiguraci (měřeno po spodní hranu oken) a 1620 se sklopenými zadními sedadly, pravděpodobně stane objektem nejroztodivnějších představ českých "stěhováků-amatérů".

Škála motorů bude stejná jako u liftbacku.  Na začátku nabídky je základní 1,4 (55  kW), na konci pak 2,0 TDI se 103 kW výkonu.

Mluvčí automobilky se k fotografiím nové Octavie Combi odmítl vyjádřit.

Cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi u staré octavie činil 50 - 60 tisíc korun, druhá generace se této strategie bude pravděpodobně držet také. Na nový kombík z Mladé Boleslavi si tedy připravte asi 480 tisíc Kč.

Autoři: ,




Nejčtenější

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.