Délka vozu zůstává nezměněna, stále je to od předního nárazníku k zadnímu 4572 milimetrů.
Oproti předchůdkyni má nová generace o něco více skloněné zadní okno.
Záď tak působí dynamičtěji, v tomto případě jde elegance na úkor kufru - kolmější záď "staré octavie" je z praktického hlediska využitelnější.
Celkovým řešením zadních partií se nové kombi škodovky podobá menší sestře Fabii Combi.
Pětimilimetrový nárůst do výšky na 1467 mm oproti liftbacku je téměř nepostřehnutelný.
Naopak "nakynutí" maxikufru má být oproti předchůdkyni citelnější.
Stará Octavie Combi odvezla 548 litrů nákladu. Novinka se, se svými 580 litry objemu v pětimístné konfiguraci (měřeno po spodní hranu oken) a 1620 se sklopenými zadními sedadly, pravděpodobně stane objektem nejroztodivnějších představ českých "stěhováků-amatérů".
Škála motorů bude stejná jako u liftbacku. Na začátku nabídky je základní 1,4 (55 kW), na konci pak 2,0 TDI se 103 kW výkonu.
Mluvčí automobilky se k fotografiím nové Octavie Combi odmítl vyjádřit.
Cenový rozdíl mezi liftbackem a kombi u staré octavie činil 50 - 60 tisíc korun, druhá generace se této strategie bude pravděpodobně držet také. Na nový kombík z Mladé Boleslavi si tedy připravte asi 480 tisíc Kč.