Diskuze

Octavia je nejlevnější v historii. Stojí tolik, co před lety fabia

Od prvního července stojí základní provedení Octavie Tour 254 900 korun. Škodovka bojuje proti stále levnější a kvalitnější konkurenci. Základní neleasingovou cenou se octavia dostává pod cenu Kie cee'd, která před lety spirálu zlevňování v této kategorii roztočila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

tomash01

11. 7. 2011 11:17
ale jo

Ale jo, kdyz pridam tour plus paket + delitelne zadni sedadlo (!!!), tak jsem na nejakych 284100.  Jeste by to chtelo nejakou (aspon dojezdovou) rezervu - to nevim, jak na tom skoda  je (u Fabie 2 nebylo nic), ale obecny trend je, ze neni. Zdalo se mi, ze ceny ceedu a i30 sly nahoru. Spotreba podle papiru je podle me hodne velky optimismus. Cee'd je o neco drazsi, i30 vyjde zhruba na stejno (nepatrne levnejsi) . Opticky jsou ceed i i30 mensi auta, uvnitr asi vetsi (o 8 cm vetsi rozvor), ale s mensim kufrem. Koupil bych tu i30. (mam firemni Fabii 2, takze me to netrapi).

0 0
možnosti
LK

názor01

10. 7. 2011 12:44
Jo to tak za 200 000kč

200 000kčR^R^

0 0
možnosti
NT

nicolas.tesla

10. 7. 2011 4:44
kdo to koupi?

Za stejne nebo velmi podobne prachy jsou mnohem vybavenejsi auta a konstrukcne ne tak stara. Vzdyt tohle je jen doprodej starsiho zeleza. Sami pisi ze je to osekane jak blazen a na designu jak starem.

Ja vim, kazdy druhy tady pise, ze prece tohle cloveku staci a je to ceska automobilka.

Bohuzel oboje pokulhava.

Sice vybava cloveku staci, ale za "stejne" prachy mate u jinych znacek uplne jinou - lepsi vybavu.

A cesska automobilka to neni uz davno, jen se to vyrabi u nas. Ale to prece i Hyaundai. Takze i Hyundai zamestnava ceske lidi a vyrabi tady auta, jen lidi si nejak nezvykli, ze i tohle jsou nase auta :).

0 0
možnosti
N

Nekorektni

10. 7. 2011 11:42
Re: kdo to koupi?

"Za stejne nebo velmi podobne prachy jsou mnohem vybavenejsi auta a konstrukcne ne tak stara"

Prosim o konkretni modely a ceny, dekuji!

0 0
možnosti
DT

atvar

8. 7. 2011 10:57
Uvažoval jsem o ní, benzín by mi nevadil

vadí mi jen 2x airbag. V takovém autě už dnes rodinu vozit nechci.

0 0
možnosti
P

prasák

8. 7. 2011 23:43
Re: Uvažoval jsem o ní, benzín by mi nevadil

Vzadu stejně žádné airbagy namají, i když je máš čtyři.

0 0
možnosti
AP

kyoko suriko

7. 7. 2011 12:37
a furt se neprodává...

čím to? Že by za stejný peníze byly lepší, větší a moderjnější vozy? ;)

0 0
možnosti

martin_simek

10. 7. 2011 0:14
Re: a furt se neprodává...

porad zadna reakce, cim to ? ze by malo zajimavy prispevek ?

0 0
možnosti
M

malsoncz

6. 7. 2011 20:28
..

Českej šunt vyráběnej v Indii a Číně, pod taktovkou Deutchland party. Tak to fakt ani omylem.

0 0
možnosti

martin_simek

10. 7. 2011 0:15
Re: ..

jojo, neni nad kvalitni korejsky produkt vyrobeny na Slovensku ....

0 0
možnosti
PH

Hrustic

6. 7. 2011 11:56
Tohle uz

je konecne auto pro ceskou stredni tridu - velke a konzervativni. Doted tu funkci plni (plnila) Fabia, ale ta je pro rodinu mala. Stokonovy benzinak bohate staci, zvlast pro prumernych 10 tis. km rocne. 

V kazde diskuzi o Octavii se vzdycky vynori zastanci Kia Ceed (Kia Kia Slova-Kia). Proc ne, kdyz se to nekomu libi. Ale ja mezi ne nepatrim ...

0 0
možnosti
VK

TVK

6. 7. 2011 23:24
Re: Tohle uz

Auto pro střední třídu? Ta v Česku jezdila v Oktávkách už před 10 lety. Octavia je nižší střední třída a Fabia se řadí mezi malé vozy, ta "střední třídě" nikdy nic neplnila.. Tímhle modelem chce jen škodovka nalákat lidi z rozhodně nižších příjmových kategorií, kteří když už si nekupují nepovedenou a ne o moc levnější Fabii, tak jim zkouší udat podstatně povedenější a větší Octavii, kterých se ale také mj. proti loňsku v Česku za prvních 5 měsíců prodalo o 23% míň než loni.

0 0
možnosti
VK

Vedoucí kolotočář

5. 7. 2011 21:55
Skoda - Simply Never!

:-) Kdyz uz Skodovku, tak Pašíka v dieselu, v metle a na hlinach... at maji majitele toaletnich hatepecek na koho nadavat, kdyz je na dalnici tedeicko osoli... ;-D

0 0
možnosti
SH

svobodnik Halik

6. 7. 2011 18:56
Re: Skoda - Simply Never!

tato Vaše ironie byla vtipná tak před dvěma lety.....teď už je to spíše k pláči....Rv

1 0
možnosti
JZ

Karátek

3. 7. 2011 17:55
Škoda

Motor stačí pro normální řidiče, jen magoři musejí mít silný motor, aby se mohli předvádět a v nejhorším zabíjet, to jsou frajeři. Každému vyhovuje jiný motor, já neuznávám diesel a zakázal bych ho vůbec do aut dávat. To je můj názor, diesel smrdí a to doslova a znečišťuje ovzduší větší mírou než benzín nebo LPG. V kamiónu beru diesel, ten veze velký a těžký náklad, osobák max. rodinu. Škodovka není špatná, nic proti ní nemám, ať si každý koupí co chce, hlavně nikomu nebudu vnucovat názor, že jedině tahle "značka" je nejlepší, většinou je ta "značka" nejlepší pouze pro lidi, co ji chtějí. Sám jsem měl Octavii 1.6 55 kW a úplně stačila na běžné ježdění i po dálnici. Ale kdo chce jezdit jak prase, musí si koupit něco jiného, je mi jasný.

0 0
možnosti
JM

Hanez

3. 7. 2011 18:56
Re: Škoda

Já sice žádný fanda do aut nejsem, ale narozdíl od Vás v současné době naftový motor preferuji. Důvod je jediný - výrazně nižší spotřeba (okolo 4 litrů při mém stylu jízdy) a o něco málo nižší cena nafty. Nic proti benzínu nemám, ale opravdu mě zajímají jen provozní náklady.

1 0
možnosti
DB

Bohdanečák

3. 7. 2011 13:00
Škoda?

Škoda auto - škoda peněz :-/ Za čtvrt melounu se dají sehnat vybavenější a hezčí auta....

0 0
možnosti
HH

filp

3. 7. 2011 13:05
Re: Škoda?

Ktera tak velka?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...