Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Octavia je nejlevnější v historii. Stojí tolik, co před lety fabia

  10:21aktualizováno  10:21
Od prvního července stojí základní provedení Octavie Tour 254 900 korun. Škodovka bojuje proti stále levnější a kvalitnější konkurenci. Základní neleasingovou cenou se octavia dostává pod cenu Kie cee'd, která před lety spirálu zlevňování v této kategorii roztočila.

Škoda Octavia Tour II | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Octavia se přiblížila čtvrtmilionové hranici. Jen pro srovnání: když začátkem roku 2007 představovala automobilka tehdy novou fabii, dostala malá škodovka základní cenu 249 900 korun.

Akční model Trumf se začíná prodávat se začátkem prázdnin, nabídka má být časově omezena, automobilka ale prozatím neoznámila, kdy skončí.

Liftbacková Octavia Tour Trumf stojí nově 254 900 Kč, kombík je o třicet tisíc dražší. "Cenové zvýhodnění oproti standardní nabídce modelu Octavia Tour činí 14 600 korun," uvádí automobilka.

Základem je model vyráběný v letech 2004 až 2008, tedy octavia s menšími a ostřeji řezanými předními světly. "Kompletně přepracován byl interiér vozu, který je nyní totožný s aktuálním provedením modelu Octavia druhé generace," popisuje Petr Pečenka, vedoucí regionu Česká republika automobilky.

V základní výbavě má akční model Octavia Tour Trumf ABS, dva přední airbagy, centrální zamykání, autorádio se čtyřmi reproduktory a elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka. Lze volit mezi zážehovými agregáty 1,4 MPI/59 kW a 1,6 MPI/75 kW, pro obě varianty karoserie. Obě pohonné jednotky spolupracují s pětistupňovou manuální převodovkou a splňují emisní normu EU5.

Octavia Tour

Jak jezdí laciná škodovka čtěte zde

Výbavu je možné rozšířit o paket Trumf Plus. "Za cenu 15 000 Kč získá zákazník další prvky mimořádné výbavy v hodnotě přesahující částku 63 000 Kč," uvádí automobilka. Je v něm klimatizace, palubní počítač, elektrické ovládání oken vpředu, 15" kola z lehké slitiny a další čtyři reproduktory.

Octavia Tour se stává jedním z nejlevnějších aut své třídy. Ještě o deset tisíc lacinější je Opel Astra Classic III s benzinovým motorem 1,4 litru, oproti dvěma airbagům octavie má v základní výbavě ještě o dva vzduchové bezpečnostní vaky, ESP a elektricky ovládaná přední okna navíc. V porovnání s octavií chybí základní astře rádio.

Octavia je nejprodávanějším modelem mladoboleslavské automobilky. V současnosti firma chystá třetí generaci vozu, který by měl vyjet příští nebo přespříští rok.

Autor:




Nejčtenější

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.