Diskuze
Odbyté dálnice mají už i v Německu. Tunely na dálnici do Drážďan netěsní
Děkujeme za pochopení.
truthspeaker
no jasně, a v pekle sněží
Každému, kdo skutečně do Drážďan z Prahy někdy jel, musí být tento článek k smíchu. Na české straně "silnice pro motorová vozidla" v dezolátním stavu na Teplice, pak svedená na silnici stěží druhé třídy, následně krátký úsek rozumné dálnice dva pruhy v každém směru na hranice. Ano, tunely (dva?) jsou maximalisticky pojaté. Na německé straně v celé délce betonová dálnice s širšími pruhy než v ČR pro rychlost 200km/h , 20 km od Drážďan tři pruhy. Ano tunely jsou jednodušší s méně kamerami a cedulemi.
pavelthelong
jsou jeste zajimavejsi stavby
napr. A38 u Bergy se otvirala tusim 2007/8, od otevreni bylo na ni omezeni na 80 km/hod, pri kolaudaci meli zrejme strach pustit auta na motokross. Casem se to omezeni nejak vytratilo. nebo ta sama A38 mezi krizovatkou Ripperstal a Halle-Süd. Tam je zabudovana vyrazna terenni nerovnost po tvaru maleho skokanskeho mustku. Zato novostavba A14 mezi Parthenaue Dreieck a Riesou je absolutne super rovna jako pristavaci draha pro raketoplan.......+ Raststation jak hotel Hilton
pavlik12
Nestavela to ceska firma?
Postup neco odflaknout, vyinkasovat penize a pak zkrachovat vypada spis na ceskou podnikatelskou cestu....
mikiqex
To má být útěcha?
"Paňčelkó! Němci taky stáčí tachometry! Němci taky staví nekvalitní tunely!"
"Ale Pepíčku, kdyby Němci skočili z okna, skočil bys taky?"
terezav
Aby byla informace zcela úplná,
hodilo by se také říci, že na české straně je několik tunelů (evidentně velmi špatně postavených) neb v našich tunelech je rychlost na Dálnici D8 vedoucí do Dresdenu omezená rychlost na 60km/H (oproti 100km/h docela významné zpomalení) a provoz sveden do jednoho pruhu v každém směru;
naprosto mě fascinuje, co má idnes za redaktory; to, jak často přináší neúplné, zavádějící informace je opravdu alarmující
radio_svobodna_evropa
Re: Aby byla informace zcela úplná,
a ja si myslel, ze kdyz mame nejdrazssi dalnice v evrope ze jsou taky nejkvalitnejsi, to me prekvapuje
me2di
Nemecko uz neni co byvalo, onehda jsem mi tam mel vlak spozdeni
mates458
Kdyby tak D1 byla jako A17..
to by bylo spokojenějších řidičů .. možná i spokojených!
stefi_ul
Re: Kdyby tak D1 byla jako A17..
Kdyby A17 staveli v 50tych letech, taky by s ni nebyla spokojenost. Dalnice na Berlin ?? Taky nicmoc...
Klapacius
Největší, nejdelší a nejširší TUNEL v ČR
Se nazývá příspěvek na Obnovitelné Zdroje Energie ...
Chudým bral ,bohatým dával
45 km německé dálnice s tunelama = 16 miliard Kč
kolik stojí pls 45 km dálnice v česku ?
Ghost of Ebo II
Re: 45 km německé dálnice s tunelama = 16 miliard Kč
D11 Poděbrady - Hradec Králové 48,3 km 15,0 mld. Kč r. 2006
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...