Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Moskvan seděl skoro 24 hodin v autě, aby ho neodtáhli

  14:49aktualizováno  14:49
Moskvan Konstantin Altuchov si získal snad celostátní proslulost: vydržel ve svém autě již naloženém na odtahový vůz sedět bezmála 24 hodin v jednom kuse, jen aby zabránil odtažení, které považoval za neoprávněné.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Jiří KoťátkoMAFRA

Nakonec dosáhl svého: odtahová služba složila Altuchovův pick-up znovu na ulici po 22 hodinách a 53 minutách, jak spočítala televize Rossija.

Altuchov tento týden zaparkoval na nedovoleném místě údajně na pouhých deset minut. Když se vrátil ke svému pick-upu, byl už naložen na odtahovém voze, který však ještě neodjel. Altuchov se vyšvihl na odtahový vůz, usadil se do auta, a tím znemožnil odtah.

„Řidič byl ochoten zaplatit pokutu za nesprávné parkování tři tisíce rublů (asi 1 600 korun), ale odmítl zaplatit dalších pět tisíc (asi 2 600korun) za použití odtahového vozu,“ shrnul jádro sporu podnikatelský list RBK.

Avšak i odtahová služba trvala na svém: případ prý lze vyřešit pokutou jen do chvíle, než se odtahový vůz rozjede, pak už je nutné zaplatit i za odtah. Podle této verze příběhu se odtahový vůz už rozjel, než jej Altuchov asi po 200 metrech doběhl a usadil se v autě. Kvůli bezpečnosti pak musel řidič odtahového vozu zastavit.

Sympatie veřejnosti zjevně byly na straně „stávkujícího řidiče“, jehož odhodlání posilovala i donáška stravy od lidí žijících v okolí. Na sociálních sítích si „superhrdina“ vysloužil přezdívku „Parkman“.

„Najedl jsem se do syta. Na světě jsou dobří lidé. Přicházeli dědečkové, babičky a další lidé a dostal jsem vařená vajíčka, chléb, vodu,“ vylíčil Altuchov a zapřisáhl se, že by prý vydržel i 48 hodin. V práci si na to už vzal volno.

Odtahová služba vyhrožuje, že se ještě se vzpurným řidičem utká u soudu.

Autoři: ,




Nejčtenější

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Další z rubriky

Audi představilo autonomní elektromobil Audi Aicon
Nápady pro auta bez řidičů. Audi nemá volant ani bezpečnostní pásy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Koncern Volkswagen pokračuje v cestě k autonomním vozidlům a k nejaktivnějším v tomto ohledu patří značka Audi. Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Citroën C3 Aircross
Aircross je výjimečně praktický crossover, prozkoumali jsme ho

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Citroën představuje další malé auto. Nahrazuje C3 Picasso, má však výraznější vzhled a nové jméno C3 Aircross. A říká si SUV, i když pohon všech kol nenabídne...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.