Diskuze
K moři po vlastní ose? Cesta v noci je lepší, ale jen pro odpočaté
Děkujeme za pochopení.
P48e67t39r 16K13o31n17í75č86e55k
Mně moje kamarádka nedávno vytáhla na lowcostovou dovolenou do JV Asie, pořád jsme někde jezdili,šmejdili, poznávali. Na pláži jsme "leželi" v kuse maximálně dvě hodiny, cesta letadlem hrůza. A přesto jsem se vrátil poctivě i tělesně odpočatější, než kdybych týden ležel v Chorvatsku. Protože je to z velké části v hlavě: na práci jsem ani nepomyslel, je tam levně, problémy nebyly a oba jsme tam jeli se stejnou představou. To bohužel pro rodiny ani omylem neplatí. Myslím, že rodiny, které si dost užijí jeden druhého ve volném čase i během roku, si tu dovolenou tak neužijí, a udřený otec by určitě raději jel na týden s kamarády na Lipno.
P19e87t83r 62B92á85č79a
Neni lepsi ani nahodou, clovek nemuze jet rychle musi jet opatrnej, k otmu nebezpeci srnky atd, nesnasim jezdeni v noci.
Navic dojede na misto a celej den je vyrizenej, naprosto k nicemu, hezky rano vyjet, vecer tam je a jit normlane spat.
M46a65r65t38i86n 69K71o64l11á85ř
když jedete 8 hodin do Chorvatska nebo Itálie, tak je lepší jet přes den. Když jedete 17 hodin, tak je lepší jet na noc....a přes noc ujet co nejvíce km za minimálního provozu a v relativním chladnu....
P16e73t75r 29K10o81n14e29č37n33ý
Jste skrivan,proto se vám v noci chce spát.Ja mám ty stejně problémy jako vy.Takže vám rozumní.Sovu jsou na řízení v noci na tom podstatně lépe.
M44i51c60h55a35l 39K34r73č34á85l
Nějak nerozumím proč se tomu říká dovolená na zotavenou, když se takoví cestovatelé vrací do práce unavenější než před dovolenou. Nebylo by jim líp někde u nás a v klidu? Nebo to je nějaká povinnost dovolená u moře za každou cenu?
R72a30d16i38m 73H29o25r80č61i97č66k51a
Máte pravdu, ale nemáme tady moře. My alergici se na tu slanou vodu a čerstvý vzduch těšíme po celý rok
J24o22s85e67f 46Š54o80l66t32e67s
Když to tak čtu, tak si říkám, co mají lidi proti elektromobilům, protože s takovým množstvím zastávek máte neomezený dojezd ;)
R39o65b92e49r25t 55M32a29t98u64l28a
Chápu výhody cesty v noci, ale nějak se mi nechce jezdit na dovolenou přes noc a pokud se vyhnete špičce v okolí velkých měst tak by neměl být žádný problém akorát asi na hranicích mimo EU se zdržíte o něco víc než ve 2 ráno. Bud vyrážím večer nejpozději v 7 s tím, že až se mi bude chtít tedy někdy kolem 1-3 ráno si lehnu a pokračuju až se vzbudím takže tak v 6 pokud mne jak minule nevzbudí kroupy už ve 4 a jelikož jsem věděl, že už znovu neusnu tak jsem jel dál. Nebo ráno až se vzbudím... Přestávky předem neplánuju, protože doma ještě nevím kdy se mi bude chtít čůrat nebo pojedu kolem něčeho co chci vidět. Po dálnicích jezdím jenom tam, kde nejsou předražené(neplatí se mýto) a nebo pokud už není jiná možnost a objetí by stálo víc než mýto. Hlavně nezapomeňte, že západní pumpy jsou dost často bez obsluhy( o víkendu skoro všechny) a dost často lze pak platit pouze kartou ikdyž občas narazíte i na možnost platby hotově, ale dejte si pozor co tam strčíte za bankovku, protože to nevrací
R77o14b62e68r20t 85K32a24d44l72e80c
Dal jsem Prahu - Burgas (přes Srbsko) za 24h, jen s krátkými pauzami. Nejhorší bylo čekání na Maďarsko Srbských a Srbsko Bulharských hranicích 3 a 3hod.
Následující den jsem celej prospal.
M37a45r42t22i18n 81K31o23ž52í74n
Nebylo by lepší to letět? Nevím na kolik si ceníte svého času vy, ale u mě by námaha z řízení spojená s dost velkým hazardem jet něco takového na jeden zátah, cena paliva a hlavně dva dny v prachu převyšovaly cenu letenky.
J87o55s27e38f 78N59o65v37a57k
Jezdím s dětma, většinou na noc, a když bych cítil, že toho mám dost, je už pozdě. Držím se pravidel co platí pro profesionální řidiče:
- po čtyřech hodinách přestávka 45 minut
- nebo si 45 minut rozložím a v těch čtyřech hodinách zastavím na 15 minut a další zastávka na 30 minut
- nebo tyhle přestávky dodržuju tak, že se vystřídám se spolujezdcem a během přestávky se naprosto nevěnuju dopravní situaci okolo
- jeden řidič řídí maximálně 10 hodin denně
Při dodržení těchhle pravidel jsme v pohodě a do cílové destinace dojíždíme přiměřeně neunavení.
A jestli se během pauz děti vzbudí? Tak se vzbudí, lepší než je někde díky mikrospánku zabít/zmrzačit.
Z90d95e32n90ě80k 27M14á42č57a26l92a
Jezdíme taky a nic takto naplánovaného tedy nemám. Stavím často, kde a kdy se mi chce.... Neumím si tedy moc představit jet v kuse 4 hodiny, to by mne asi spolucestující proklínali.
J53a48n 67C35h22o68d90u56r53a
Střídání je podle mě ideální. V CZ manželka. Za hranicemi já.
P64e29t32r 98N64ě30m64e36c
Blbý, když v ČR jedete 100 km a za hranicemi 1000 :(
M44i50c11h72a25l 16N24a16j13m91a48n
Tak on je podstatný rozdíl, jaký řidič sedí za volantem. Pokud někdo, kdo za rok najede 5 000 km a z jízdy po dálnici má obavy, tak je to pro něho cesta hodně náročná a příprava důležitá.
Pokud je to někdo, kdo najde za rok přes 50 tis. km tak je pro něho taková cesta zívačka.
J41o24s11e29f 76K30a12r37f85í43k
Dálnice je v hodně v pohodě. nemusíte řešit přednosti, že nevidíte za zatáčku za horizont...
Akurát to chce odhad a mít potřebný rozestup. Ono to ve 130 brzdí o pozníní déle než když člověk jede 90 :-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...