OTÁZKA:
Jsem fanda Škodovek a spokojený majitel fabie zajímal by mne názor na kvalitu dealerské/servisní sítě Škody Auto. Já sám ji pokládám za katastrofální a přijde mi jako malý zázrak, že prodejní čísla ŠA jsou pořád tak vysoká, když bylo prokázáno, že prodejní a zejména po-prodejní servis má velký vliv na to zda si zákazník zase koupí nebo nekoupí auto téže značky.
Ať už to jsou arogantní, nevzdělaní a nevšímaví dealeři, kteří mají patrně ještě z dob Mototechny mylný pocit, že my jsme tady pro ně a ne naopak.
Předražené servisní práce, často neopravené závady se kterými tam člověk přišel. Jak mám věřit někomu, kdo není schopen odstranit banální závadu na Felicii za 340,-Kč/hod že bude schopen kvalifikovaně odvést práci na high-tech motoru Superbu za 950,-Kč/hod? Konkrétní příklad výše uvedeného: Palace Hradec Králové, Verold HK nebo ROS Brno
Čtenáři v každoročním hodnocení BBC Top Gear dávají „customer service“ Škody v Británii pět hvězdiček z pěti možných (holt když má někdo z minula škraloup na image, tak se asi musí snažit) u všech modelů škodovek, včetně Felicie; zajímalo by mne kolik hvězdiček by dostali u nás?
Neprospěla by nějaká velká „čistka“ a po jejím skončení mít třeba o třetinu méně, ale skutečně kvalitních, ochotných, informovaných dealerů a servisů?
Petr
ODPOVĚĎ:
Máme v ČR více než 200 dealerů a většina z nich je na velmi dobré úrovni. Výjimky se samozřejmě vyskytují a pracovníci servisních služeb se snaží odhalovat závady. Systém hodnocení dealerů i servisů vede v případě neuspokojivých výsledků k sankcím. Samozřejmě i v autoservisech je mnoho pracovníků z bývalých mototechen a jejich přístup k zákazníkovi se těžko mění. Vaše poznámka o škraloupu podle mého názoru není na místě.
19.4.2006 10:22