Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Odradit zákazníka od nákupu zimních pneumatik nemusí jen vysoká cena

aktualizováno 
Výrobci by si jistě přáli, aby auta přezouvalo mnohem více řidičů, mnozí však couvnou před cenou zimních pneumatik.
Výrobci by si jistě přáli, aby auta přezouvalo mnohem více řidičů, mnozí však couvnou před cenou zimních pneumatik. A když se už odhodlají, "že teda jo", vyhledají si předepsané parametry pro konkrétní vůz a sáhnou do rodinného rozpočtu pro několik tisícikorun, může je stále odradit například zavřená prodejna a servis navzdory avizované pracovní době anebo falešné sliby prodavačů do telefonu. Dva příklady za všechny: koncern Continental, největší výrobce pneumatik na světě, který kromě jiných značek zahrnuje tuzemskou značku Barum, na svých internetových stránkách uvádí seznam prodejen a servisů. Včetně pracovní doby, která by měla platit i pro sobotu dopoledne. Ouha, kdo přijel v sobotu 10. 11. do pražské prodejny a servisu v Podolské ulici, avizovaného na internetových stránkách koncernu Continental pro Prahu 4, našel na dveřích firmy nápis Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ ZAVŘENO. Jako v dobách minulých. Ačkoli byla toho sobotního rána pořádná zima, takto oklamaného řidiče alespoň hřál vztek, že vůbec z bankomatu těch 8000 korun na zimní pneumatiky vybral a zrušil kvůli výpravě do prodejny rodinný výlet. Řekne si tedy, že raději vsadí na kapitalistické podnikání a vydá se do firmy APS alias "servisu pro všechny" na pražský Chodov. Ačkoli se v týdnu ujistil telefonátem, že skutečně mají zimní Barum Polaris, jelikož jsou z těch levnějších plášťů na trhu, zklamání pokračuje. U pokladny se dozví, že tyto pneumatiky nejsou na skladě. V týdnu měli, v sobotu už ne, ale ochotně zoufalému řidiči nabídnou pneumatiky dražší značky. Že by je jinak neprodali?


Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.