Odradit zákazníka od nákupu zimních pneumatik nemusí jen vysoká cena

Výrobci by si jistě přáli, aby auta přezouvalo mnohem více řidičů, mnozí však couvnou před cenou zimních pneumatik.
Výrobci by si jistě přáli, aby auta přezouvalo mnohem více řidičů, mnozí však couvnou před cenou zimních pneumatik. A když se už odhodlají, "že teda jo", vyhledají si předepsané parametry pro konkrétní vůz a sáhnou do rodinného rozpočtu pro několik tisícikorun, může je stále odradit například zavřená prodejna a servis navzdory avizované pracovní době anebo falešné sliby prodavačů do telefonu. Dva příklady za všechny: koncern Continental, největší výrobce pneumatik na světě, který kromě jiných značek zahrnuje tuzemskou značku Barum, na svých internetových stránkách uvádí seznam prodejen a servisů. Včetně pracovní doby, která by měla platit i pro sobotu dopoledne. Ouha, kdo přijel v sobotu 10. 11. do pražské prodejny a servisu v Podolské ulici, avizovaného na internetových stránkách koncernu Continental pro Prahu 4, našel na dveřích firmy nápis Z TECHNICKÝCH DŮVODŮ ZAVŘENO. Jako v dobách minulých. Ačkoli byla toho sobotního rána pořádná zima, takto oklamaného řidiče alespoň hřál vztek, že vůbec z bankomatu těch 8000 korun na zimní pneumatiky vybral a zrušil kvůli výpravě do prodejny rodinný výlet. Řekne si tedy, že raději vsadí na kapitalistické podnikání a vydá se do firmy APS alias "servisu pro všechny" na pražský Chodov. Ačkoli se v týdnu ujistil telefonátem, že skutečně mají zimní Barum Polaris, jelikož jsou z těch levnějších plášťů na trhu, zklamání pokračuje. U pokladny se dozví, že tyto pneumatiky nejsou na skladě. V týdnu měli, v sobotu už ne, ale ochotně zoufalému řidiči nabídnou pneumatiky dražší značky. Že by je jinak neprodali?